Raluca Mateescu, Head of MEC Interaction.
( Adplayers, Iulian Toma) Cu un business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania, este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.
Cu 9 ani pe piata de media, Mateescu a lucrat pentru campanii online ale unor clienti cum sunt Vodafone, Orange, UPC si Mars Romania, iar in ultimii doi ani a fost Account Manager la OMD Romania, unde s-a specializat pe strategii de media integrate pentru Vodafone Romania.
Contactat pentru a dezvalui business-ul online MEC Romania, Bogdan Prajisteanu directorul agentiei nu a dezvaluit valoarea investitiilor in media online administrate de MEC Interaction, insa a precizat ponderea diviziei online in activitatea companiei.
„Investitiile media online reprezinta 10% din cifra noastra de afaceri pe 2011, care este aproximativ la acelasi nivel cu 2010 deja auditat” a afirmat pentru adplayers, Bogdan Prajisteanu.
In 2010, potrivit cifrelor raportate la Ministerul Finantelor, Mediaedge:cia (MEC) Romania inregistra o cifra de afaceri de aproximativ 30 Mil. EUR (130 Mil. Lei).
Raluca Mateescu va coordona echipa de 8 membri ai MEC Interaction, si il inlocuieste pe Marius Pahomi, fostul Head al unitatii de business, care s-a despartit de agentia din grupul WPP si a infiintat in luna martie propriul business de media online, sub numele Conversion.
Mai mult in Interactive, AdPlayersReport