Sef nou peste bugete online de 3 Mil. euro la MEC Interaction
Miercuri, 18 Aprilie 2012

Raluca Mateescu, Head of MEC Interaction.

 ( Adplayers, Iulian Toma) Cu un business estimat de adplayers la 3 Milioane EUR pe an, divizia specializata de servicii online a agentiei de media MEC Romania, este condusa de Raluca Mateescu, noul Head of MEC Interaction, incepand cu 18 aprilie.

Cu 9 ani pe piata de media, Mateescu a lucrat pentru campanii online ale unor clienti cum sunt Vodafone, Orange, UPC si Mars Romania, iar in ultimii doi ani a fost Account Manager la OMD Romania, unde s-a specializat pe strategii de media integrate pentru Vodafone Romania.

Contactat pentru a dezvalui business-ul online MEC Romania, Bogdan Prajisteanu directorul agentiei nu a dezvaluit valoarea investitiilor in media online administrate de MEC Interaction, insa a precizat ponderea diviziei online in activitatea companiei.

„Investitiile media online reprezinta 10% din cifra noastra de afaceri pe 2011, care este aproximativ la acelasi nivel cu 2010 deja auditat” a afirmat pentru adplayers, Bogdan Prajisteanu.

In 2010, potrivit cifrelor raportate la Ministerul Finantelor, Mediaedge:cia (MEC) Romania inregistra o cifra de afaceri de aproximativ 30 Mil. EUR (130 Mil. Lei).

Raluca Mateescu va coordona echipa de 8 membri ai MEC Interaction, si il inlocuieste pe Marius Pahomi, fostul Head al unitatii de business, care s-a despartit de agentia din grupul WPP si a infiintat  in luna martie propriul business de media online, sub numele Conversion.

Mai mult in Interactive, AdPlayersReport


PUBLICITATE: