“As fi foarte bucuros ca proiectul sa vanda o masina pe saptamana dar, din estimarile mele, beneficiem si de ajutorul adus de perioada din preajma sarbatorilor, cand vanzarile sunt stimulate”, a afirmat pentru AdPlayers, Adrian Alexandrescu, managerul agentiei digitale Interactions, autoarea proiectului.
Potrivit lui Alexandrescu, proiectul de vanzare online de automobile marca Seat beneficiaza in principal de promovare online. Pe langa aportul adus imaginii brandului, managerul spune ca un test rezonabil pentru masurarea eficientei unui astfel de proiect ar fi de sase luni.
Despre diferenta de alte proiecte de comunicare online managerul agentiei digitale Interactions spune ca, in comparatie cu un site de promotie, intr-un proiect similar seatwebshop.ro exista mai putine vizite, insa vizitatorul dedica parcurgerii site-ului mai mult timp.
Cu 12 oameni in echipa, Interactions este o agentie de comunicare digitala in portofoliul careia se mai afla, printre altii, clienti cum sunt Megaimage, Mobexpert, Nestle (Joe, Maggi, Nescafe, Kit Kat), Porshe Bank, Clickshop ( Romtelecom, prin Graffiti BBDO ).
Compania a inregistrat in 2010 un business de aproape 500.000 EUR si estimeaza o crestere de 5% - 10% la sfarsitul anului in curs. “Estimamam ca la sfarsitul anului 2011 vom afea o cifra de afaceri de aproximativ 2,1 - 2,2 Milioane EUR”, a afirmat Adrian Alexandrescu, pentru AdPlayers, cifra de afaceri a companiei Interactions.