Credit: Grupul Ogilvy Romania / Youtube - Asociatia Teach for Romania
Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung.
AdPlayers. info
In Romania lui 2020, investitia in educatie este in continuare o nevoie majora. Se cauta #model pentru educatie. Grupul Ogilvy Romania si Asociatia Teach for Romania sustin profesorii model.
Contextul pandemiei a facut aceasta nevoie si mai vizibila, copiii din zonele vulnerabile fiind mai afectati ca niciodata. Prin campania Modele pentru viitor, Teach for Romania si Ogilvy, alaturi de GroupM, au lansat o invitatie catre toti cei care vor sa investeasca in educatie pe termen lung:
Un SMS simplu. Un gest care ia cateva secunde. Un impact pe care poate nu il constientizam imediat, dar care se resimte in timp. De ani buni, misiunea Asociatiei Teach for Romania este aceea de a investi in oameni care pot sa ridice sistemul de educatie din Romania, in profesori care inspira minti si pot schimba destine prin munca si implicarea lor.
Potrivit initiatorilor proiectului, campania Modele pentru viitor a pornit de la un insight la fel de simplu, o realitate cu care orice om trecut prin scoala se poate identifica: acel profesor model, acel dascal care i-a deschis mintea la un moment dat, cu un gest sau cu un cuvant.
Fiecare copil are nevoie de un astfel de moment, iar campania realizata de Ogilvy si Teach for Romania sustine acest drept, aceasta sansa. O simpla donatie este o investitie in formarea profesorilor model de care au atat de multa nevoie elevii, mai ales cei din mediile defavorizate.
„In Ogilvy avem traditie in sustinerea proiectelor legate de educatie. Legatura cu prietenii nostri de la Teach for Romania dureaza deja de ani buni si se bazeaza pe credinta comuna in faptul ca educatia poate intrerupe cercul vicios al saraciei ereditare” spune Dani Macarie, Creative Director.
,,Teach for Romania face asta cu fiecare #profesormodel in cele mai defavorizate zone ale tarii si suntem bucurosi sa-i ajutam cu aceasta noua campanie. SMS 8844model este mai mult decat o donatie, este o investitie in educatie pe termen lung”.
Potrivit autorilor, sumele colectate vor fi alocate pregatirii cat mai multor profesori model in scolile publice, mai ales in mediile vulnerabile unde investitia in educatie este vitala.
Investiti in educatie! SMS 8844MODEL
Ogilvy Romania Group
Ogilvy Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy. Compania creeaza experiente si platforme de comunicare personalizate care raspund celor mai specifice nevoi ale brandurilor, prin urmatoarele arii de expertiza, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence si digital transformation. Portofoliul de clienti cuprinde companii pentru care Ogilvy Romania dezvolta campanii de comunicare, atat la nivel local, cat si la nivel international, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo si multe alte branduri de renume.
Mai multe despre Ogilvy Romania
Mai mult in Educatie, Responsabilitate Sociala, CSR