Schweppes comunica On-line Film Festival
Marti, 30 Octombrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Schweppes lanseza o noua campanie de comunicare nationala, sub conceptul Schweppes Film Festival. Campania include componente ATL, BTL, relatii publice si utilizeaza o gama complexa de canale de comunicare – TV, cinema, presa scrisa si internet.

„Schweppes lanseaza o noua campanie de comunicare dedicata publicului matur, sofisticat, cu un fin simt al umorului”, a spus Natalia Predut, Group Brand Manager Bauturi Racoritoare Carbogazoase Coca-Cola Adriatic and Balkan Business Unit.

Ideea noii campanii a pornit de la valorile brandului si de la caracteristicile publicului care prefera aceasta bautura racoritoare: publicul adult. Noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro. 

Potrivit organizatorilor, scurt-metrajele din cadrul festivalului au fost selectionate dintre creatiile cinematografice ale mai multor regizori cunoscuti in toata Europa, fiind special concepute in urma unui brief Schweppes.

Cineastii au plecat de la un mesaj specific, dar au avut deplina libertate in abordarea diverselor genuri cinematografice – romance, drama, thriller, comedie, actiune.

PUBLICITATE: