(AdPlayers.ro, Irina Toma) Reteaua internationala Scholz & Friends se va ocupa de strategia si implementarea campaniei de comunicare pentru alegerile Parlamentului European din 2009, de campania din Romania urmand sa se ocupe Scholz & Friends Bucuresti/ Lowe&Partners. Agentia Lowe&Partners Romania este partenerul local al retelei de publicitate Scholz & Friends, cu sedii in 33 de state.
“Suntem foarte bucurosi si mandri ca ne putem aduce contributia la realizarea acestei campanii si ca putem sprijini Parlamentul European si Biroul de Informare al acestuia din Romania. Cetatenii europeni au posibilitatea de a influenta lucrurile. Acesta este mesajul pe care vrem sa il transmitem prin campania de comunicare”, a declarat Veronica Savanciuc (foto), Presedinte & CEO Lowe&Partners.
In cadrul alegerilor pentru Parlamentul European sunt chemati la urne, intre 4 si 7 iunie 2009, un numar de 375 de milioane de cetateni ai Uniunii Europene. Reprezentantii de relatii publice sustin ca alegerile vor fi promovate in premiera printr-o campanie de informare pan-europeana, prin care se atrage atentia electoratului asupra importantei pe care alegerile o pot avea asupra noastra.
Potrivit autorilor comunicarii, punctul culminant al campaniei va fi reprezentat de o serie de instalatii 3D - sculpturi de marimi impresionante vor atrage atentia publicului asupra alegerilor europene din 2009 si vor ilustra aspecte ale influentei pe care alegatorii o pot exercita asupra deciziilor politice.
Potrivit responsabililor de comunicare, in cadrul campaniei, cabine interactive multimedia ii vor invita pe cetatenii europeni sa isi exprime dorintele pentru Europa printr-un mesaj video. Impreuna cu 10 panouri publicitare, instalatiile 3D si cabinele multimedia vor arata ca europenii au sansa de a se implica in procesul de decizie al Uniunii Europene – fapt accentuat prin sloganul "Tu decizi!".
In Romania, instalatiile si cabina multimedia vor fi amplasate in apropierea unor locatii importante si de interes turistic din Bucuresti si Cluj Napoca. Panourile publicitare vor fi lansate pe 1 Aprilie 2009 in Bucuresti, Iasi si Cluj Napoca si vor fi afisate timp de 1 luna. De asemenea, un spot informativ va fi difuzat atat la televizor cat si la radio. Campania va fi completata de initiative online, materiale de comunicare si numeroase activitati de relatii publice desfasurate la nivel national.