Scholz&Friends da bursa de 6.000 EUR
Vineri, 26 Ianuarie 2007
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Reteaua Scholz&Friends cauta tinere talente si îi invita pe cei mai proaspeti creativi din Europa sa concureze pentru obtinerea Bursei pentru Excelenta Creativa 2007, anunta oficialii de comunicare ai GAV Scholz&Friends Bucuresti, biroul din România al retelei internationale de comunicare.

Scholz&Friends da bursa de 6.000 EUR“Studentii români nu sunt cu nimic mai prejos decât cei din alte state europene”, a declarat Lucian Georgescu (foto), Managing Partner GAV Scholz&Friends Bucuresti si lector la Academia de Teatru si Film. „Le cunosc entuziasmul, talentul si curiozitatea febrila. De aceea îi încurajez sa profite de avantajele acestei burse internationale. Îi provoc sa-si testeze limitele”.

Aflata la cea de-a sasea editie, bursa se adreseaza studentilor în an terminal la facultati care au cursuri cu profil creativ din Europa. Scholz&Friends ofera câstigatorului 500 euro pe luna, timp de un an. Mai mult, câstigatorul va putea beneficia de sfaturile avizate ale unuia dintre specialistii retelei.

Juriul care va decide câstigatorul bursei de excelenta este alcatuit din Mark Featherstone-Witty, CEO al Liverpool Institute for Performing Arts (LIPA), profesorul Wolfgang Schonholz, de la Hamburg College of Applied Sciences, Peter Martin Schoning, directorul consiliului de parteneri Scolz&Friends si Martin Pross, partner managing director Scholz&Friends Berlin.

Aplicatiile pot fi trimise la sediul Scholz&Friends din Berlin pâna la data de 10 martie 2007 inclusiv: Scholz & Friends Scholarship for Creative Excellence, scholarship@s-f.com. Acestea trebuie sa includa: formular completat, CV, fotografie, mostre ale muncii creative, o scrisoare de recomandare din partea unui profesor si o scurta prezentare a temei de licenta, în cazul în care acest lucru este posibil. Informatii suplimentare despre formularul de aplicatie pot fi gasite la adresa web: www.s-f.com/group/uk/publications.

Bursa pentru Excelenta Creativa este unul dintre cele trei instrumente ale retelei destinate sustinerii tinerelor talente. Scholz&Friends organizeaza competitia anuala “Poate sunt un copywriter înnascut?” si participa la training-ul multi-disciplinar de pregatire în media, parte a “Satului Creativ” (“Creative Village”).

Cea de-a cincea editie a Bursei pentru Excelenta Creativa Scholz&Friends de anul trecut a înregistrat, conform agentiei, peste 100 de aplicatii ale unor studenti talentati din 19 tari. Bursa a fost câstigata de Johanna-Theresa Manke din Hamburg, studenta la Design în cadrul Colegiul de Stiinte Aplicate din Hamburg. Desi nu au primit suma de bani, alte cinci aplicatii foarte apreciate au putut beneficia de avantajele colaborarii cu specialistii Scholz&Friends.

AdPlayersFile

GAV|Scholz&Friends Bucuresti este agentia rezultata în urma afilierii, în 2005, a retelei Scholz & Friends cu agentia gav|balkanski, initial un atelier de marketing cultural, fondat în 2003 de Lucian Georgescu.

Având originile în Germania si sedii la Berlin si Hamburg, Scholz&Friends este, potrivit companiei, singura retea owner-managed din Europa. Reteaua are peste 870 de oameni lucreaza în 19 tari situate de-a lungul continentului.

În prezent, portofoliul Scholz&Friends include clienti, printre care se numara Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens - Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg-Holsten, Nike, DaimlerChrysler si AOL. Printre clientii agentiei din România - GAV Scholz&Friends Bucuresti se numara: Asociatia pentru Relatii Comunitare România, Brita, Lindab, Mercedes, Ministerul Culturii si Cultelor / Sibiu - Capitala Culturala Europeana 2007, Raiffeisen Leasing, Unilever si Unity.


PUBLICITATE: