(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Agentia Scala JWT gestioneaza atat partea de media, cat si cea de creatie apartinand celei mai recente campanii de comunicare Mazda in Romania, au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai marcii. Mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este “Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!”.
Potrivit oficialilor marcii, campania Mazda este implementata in Romania de catre Scala JWT - sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT, iar spotul TV a fost realizat de reteaua internationala JWT. Contul de relatii publice este gestionat in Romania de Free Communication.
Autorii spun ca spotul TV, realizat in varianta de 20”, prezinta Mazda6 ca pe o masina puternica si sportiva, capabila sa isi conduca soferul la timp, exact acolo unde are nevoie. Spotul este difuzat de Pro TV, Antena 3 si Prima TV, atat in cadrul emisiunilor auto, cat si in timpul principalelor jurnale de stiri, emisiuni de divertisment si talk-show-uri.
Campania Mazda mai este sustinuta si prin machete inserate in publicatii auto specializate, precum si in editia de Bucuresti a principalelor cotidiane. De asemenea, machetele sunt publicate in presa locala din Focsani, Constanta, Timisoara si Cluj – zonele din tara acoperite pana in prezent de catre distribuitorii Mazda
“Mazda6 este un model destinat celor care doresc sa conduca o masina cu performante impresionante, dar si cu un design atractiv, specific brand-ului Mazda”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda pentru Romania. Este un autoturism ce exprima rafinamentul si sportivitatea generatiei “Zoom-Zoom”, care poate fi achizitionat acum la un pret mai mic cu 1.700 Euro”.