Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
Miercuri, 12 Aprilie 2023

 

Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management (www.getindoor.eu   ). Creste constientizarea brandului, Ajunge la publicul potrivit, Ajunge si in zona geografica potrivita, Ofera flexibilitate totala, Accesibilitate si rentabilitate, Inovatie si adaptabilitate, Audienta si impact mare

AdPlayers. Info

Publicitatea de interior poate fi definita ca un tip de publicitate in care mesajele despre branduri, evenimente sau servicii sunt afisate intr-un spatiu inchis, iar potrivit companiei Brand Management, pe intelesul tuturor, acest tip de publicitate se intalneste in centre comerciale, hypermarket-uri , cafenele, toalete, metrou, ascensoare, etc.

De ce este publicitatea indoor una dintre cele mai eficiente, ne raspunde Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management (www.getindoor.eu   ), lider pe piata de indoor advertising din Romania si prima companie de profil ale carei servicii au acoperire la nivel national.

1.           Creste constientizarea brandului

Pentru a crea constientizarea marcii, trebuie sa plasati in mod constant mesajul potrivit in locuri unde oamenii potriviti il pot vedea. Suporturile de afisaj publicitar indoor sunt printre cele mai eficiente metode de a obtine o crestere a awareness-ului si a cifrelor de vanzari target-ate. De asemenea, publicitatea de acest tip nu poate fi dezactivata sau „evitata”, ea existand fizic in cadrul centrelor comerciale, fiind un mijloc eficient de afisare constanta a mesajului fiecarei companii.

2.           Ajunge la publicul potrivit

Deoarece afisajele de publicitate la interior pot fi amplasate practic oriunde, advertiserii pot alege locatii specifice, care se adreseaza grupului demografic cel mai important pentru afacerea lor. Indiferent daca este vorba de un anumit sex sau categorie de varsta, fiecare grup demografic are preferinte cand vine vorba de petrecerea timpului. Avand aceste informatii in minte, panourile indoor pot fi amplasate in punctul ideal de expunere, astfel ca obiectivele fiecarui brand, produs/serviciu sa fie atinse.

3.           Ajunge si in zona geografica potrivita

Pentru a castiga cota de piata intr-o anumita zona geografica, brandurile sunt nevoite sa gaseasca modalitati creative de a comunica tintit in zonele in care exista oportunitati de extindere. Publicitatea indoor permite unui brand sa fie vazut in locatii specifice domeniului sau de activitate, din zone bine delimitate, permite plasarea de mesaje de tip „call to action”  in anumite zone geografice in care are interes sa castige cota de piata si sa impacteze consumatorii care traiesc in zona.

4.           Ofera flexibilitate totala

Prin afisarea mesajelor publicitare in indoor aveti libertatea de a rula exact acele mesajele pe care vi le doriti. Puteti si sa le schimbati cat de frecvent aveti nevoie, astfel incat publicitatea sa ramana relevanta pentru audienta vizata.

5.           Accesibilitate si rentabilitate

Atunci cand alegeti canalele media in care sa investiti bugetul de publicitate, rentabilitatea investitiei (ROI) merita o mare atentie. Datorita faptului ca expunerea indoor este considerata „quality advertising”, indoor advertising este o alegere foarte eficienta pentru orice companie. In functie de dimensiunea si durata campaniei, tarifele publicitare au un cost dinamic  mai mic, astfel incat investitia in campaniile publicitare din centrele comerciale va poate creste rentabilitatea investitiei impactand consumatorul in zona in care ia decizia de cumparare.

6.           Inovatie si adaptabilitate

Media indoor ofera ocazia unei abordari inovatoare a comunicarii si a branding-ului unei afaceri. Este  o platforma foarte buna pentru a afisa idei originale, creative si interactive. Suporturile folosite in indoor sunt din cele mai inedite, adaptate conceptelor creative si nu in ultimul rand o campanie publicitara poate avea chiar rol de decorare a interiorului cladirii in care se expune.

7.           Audienta si impact mare

Atingerea unui numar mare de clienti potentiali este importanta intr-o campanie, dar  si mai important este sa ajunga mesajul la consumatorii potriviti. Prin plasarea mesajului in locurile potrivite, companiile pot ajunge la milioane de persoane pe zi. Spre exemplu, noi - Brand Management, avem in portofoliu locatii in toata Romania ce aduna un trafic zilnic de peste un milion de oameni in primele 5 (cinci) cele mai importante orase.

Mai mult in OOH, Indoor


PUBLICITATE: