Saatchi & Saatchi stie senzatia, la PET
Miercuri, 05 Aprilie 2006

Saatchi & Saatchi stie senzatia, la PET( AdPlayers.ro ) Brau Union si Saatchi & Saatchi lanseaza spotul Ciuc pentru noua sticla de Ciuc PET la 1 L. Oficialii agentiei conduse de Radu Florescu spun ca noua campanie TV este  declinata pe materiale POS si vine sa intareasca pozitionarea Ciuc ca marca premium, dinamica si inovatoare pe piata de bere din Romania.

Saatchi & Saatchi stie senzatia, la PET

Conform agentiei, spotul de 20” va rula pe cele mai importante posturi de televiziune, amintind avantajele pe care le ofera ambalajul PET Ciuc Premium la 1 litru: de acum, te poti racori cu Ciuc si intr-o cantitate mai mare, dar la fel de proaspata!

“Imaginile urmaresc dinamic elementele noii sticle de Ciuc” subliniaza cei de la Saatchi &Saatchi: “folia de extraprotectie, auriul special al etichetei si forma ergonomica a sticlei. Toate acestea, intr-un decor “de gheata” ce respira prospetime si puritate – elementele caracteristice berii Ciuc Premium” adauga ei.

Saatchi & Saatchi stie senzatia, la PET

Filmarile realizate de regizorul italian Maurizio Longhi impreuna cu echipa Saga Film, au durat 36 de ore si s-au desfasurat in studiourile Kentauros.

Echipa agentiei Saatchi & Saatchi implicata in realizarea noului spot Ciuc PET Premium este formata din Paula Hotea – Group Account Director, Cristina Popescu – Senior Account Executive, Alexandra Caraman – Copywriter, Cosmin Mihai – Art Director.

Din partea Brau Union Romaniamau fost implicati in derularea proiectului de comunicare  Liliana Ciubaru – Group Brand Manager, Claudia Ancuta – Brand Manager si Andreas Stieber – Marketing Manager.

Saatchi & Saatchi stie senzatia, la PET

Celor doua echipe li s-au alaturat cei de la Kemper Music, care au semnat si coloana sonora a noului spot.

(Irina Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: