Contactata de catre AdPlayers, Mona Opran, Managing Director la Saatchi & Saatchi Advertising a luat pozitie vis a vis de copierea portofoliului agentiei de publicitate de catre atelierul de creatie Virusad, o companie infiintata de doi fosti angajati ai companiei infiintate de Radu Florescu.
"Sper ca bunul simt si respectul ii va indemna pe fostii nostri colegi sa admita ca in spatele filmarii unui spot sta o echipa mult mai mare decat cea de creatie: client service, strategie, alti creativi, productie… iar idea se naste in echipa”, a afirmat Mona Opran, pentru AdPlayers.
„Toata lumea care lucreaza in industrie cunoaste procesul prin care se ajunge de la brief-ul clientului la spotul final - si stie cat este de extinsa echipa din spate, care este rolul fiecarei persoane”, a mai spus Opran. „Nu e corect si nici real ca Raluca (Ciupercescu n.r.) si Cosmin (Mihai n.r.) sa isi asume aceste productii, clientii de asemenea stiu ca au lucrat la vremea respectiva cu Saacthi & Saatchi si nu cu doi oameni. Le urez Ralucai si lui Cosmin sa isi completeze credential-ul cat de curand cu productii proprii."
Pozitia Saatchi & saatchi vine la scurt timp dupa ce AdPlayers a sesizat ca atelierul de creatie Virusad infiintat de Raluca Ciupercescu si Cosmin Mihai are portofoliului de proiecte multe din lucrarile agentiei Saatchi & Saatchi.