Rebranding-ul unei agentii de design americane face deja furori virale pe Internet. Presa americana intoarce pe toate partile campania firmei de design Mode Design Group care devine Viceroy Creative, o agentie de servicii de marketing si comunicare. Personal, cea mai importanta parte a dezbaterii cred ca este de departe pozitia unui oficial al companiei, intrebat cum ar vrea sa fie vazut rebranding-ul in ochii clientului.
Intr-un interviu aparut in adweek, domnul Moritz spune ca si-ar dori ca agentia sa fie contactata, fie pentru “work” ( portofoliul agentiei), fie pentru trupurile aparute in campanie: “I want them to notice our agency and then look at the work that we've done. We do some ambitious things, some beautiful things, in an entrepreneurial, efficient way. We can be partners. So I want them to think, "I want to work with those guys. I want them to help me meet this goal creatively." Because of the work. Or because of the bodies, either way.” spune Moritz intr-un raspuns pe care am preferat sa il traduca cititorul pentru a nu fi acuzati ca deturnam sensul poate prea “corporatist” pentru piata romaneasca.
De teama de a nu fi linsati in plin post al Sfintelor Pasti, am stat ceva vreme daca sa publicam si in adplayers opinii legate de insolita campanie. Ne-a mai venit inima la loc dupa ce l-am intrebat pe Bogdan Branzas, managerul companiei de consultanta de brand Branzas Design, cum ar putea fi vazuta o astfel de campanie si la noi?
“Mi se pare foarte potrivit pentru piata din Romania, nu stiu daca si pentru alte tari. De ce!? Prea imi seamana cu "datul jos al chilotilor" agentiilor care se practica de la asa-zisa criza incoace. Cam atat,” se rezuma succint Bogdan Branzas, specialistul de brand de la Branzas Design.
Mai mult in Rebranding