Credit. Youtube.
AdPlayers. Iulian Toma
Cu ochii la nunta si lautarii premiilor de creatie si eficienta in comunicare, s-a furat mireasa. Oameni de creatie in publicitate nu se mai uita la televizor si, cel mai probabil, nici pe generosul Youtube, pe Internet.
Cea mai buna dovada ca noua generatie de creativi nu se mai uita de peste 10 ani la televizor este vizibila astazi si in creatia spoturilor publicitare in 2021, atat pe TV, cat si pe Internet Youtube, inca din 2011!
Din lipsa de timp sau din prea multe restrictii privind intalnirile intre echipe de creatie si client, sloganul ,,Imparte Bucurii” Boromir din 2011 -2021 n-a fost vazut de ochii vigilenti ai creativilor si oamenilor de marketing care au manufacturat ,,Imparte Bucurie” pentru Aloma de la Nestle, in 2021.
,,Imparte Bucurii" Boromir, Covrigi de Buzau, 2011. Credit: Youtube.
Din informatiile AdPlayers, creatia si sloganul Boromir a fost semnata de Propaganda, de peste 10 ani. Contactata de catre AdPlayers, agentia de publicitate nu a formulat inca un raspuns pana la ora publicarii materialului. A precizat insa ca va reveni in cel mai scurt timp, dupa ce se consulta cu clientul in privinta unui conflict de proprietate.
,,Imparte Bucurie", Aloma, Nestle, 2021. Credit. Youtube.
Agentia autoare si paternitatea sloganului ,,Imparte bucurie” pentru inghetata Aloma de la Nestle nu au putut fi identificate pana la ora publicarii materialului. Potrivit unor surse AdPlayers din piata, contul de creatie si strategie Aloma este administrat de una din agentiile din grupul Publicis Romania.
Pana la raspunsurile autorilor care au semnat cele doua creatii publicitare, mai jos, spoturile TV cu sloganul ,,Imparte Bucurii” pentru Boromir din 2011 -2021 si ,,Imparte Bucurie” pentru Aloma de la Nestle, in 2021.
Mai jos, si alte creatii Boromir versus Aloma.
,,Imparte Bucurii" Boromir, Faina Alba 2020. Credit: Youtube
,,Imparte Bucurii"" Boromir, Cozonac, 2016. Credit: Youtube
,,Imparte Bucurie", Aloma, Nestle, 30 sec, 2021. Credit: Youtube
Mai mult in AdPlayersCritic, Conturi,