Romtelecom si COSMOTE Romania se pregatesc pentru lansarea serviciilor ca parte din familia Deutsche Telekom, folosind identitatea „Telekom”, anunta un comunicat de presa al celor doua companii.
Anuntul are loc in urma deciziei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor OTE din 30 aprilie 2014, prin care cele doua companii controlate de OTE Group, in care Deutsche Telekom detine o cota de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul in aceasta toamna. Ambele companii vizeaza o tranzitie lina catre noul brand, cu toate activitatile necesare si legate de acest proiect finalizate inainte de lansarea oficiala.
Potrivit informarii, Romtelecom si COSMOTE Romania vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, dupa finalizarea tuturor procedurilor legale. Numele si identitatile comerciale ale companiilor Germanos Telecom Romania, Sunlight Romania Filiala Bucuresti, NextGen si Telemobil nu vor fi schimbate.
Rebrandingul este un proces multilateral, indreptandu-se catre schimbarea completa a identitatii de marca intr-un nou brand global. Aceasta implica aspecte precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse si servicii inovatoare, campanii de comunicare, prezenta online comuna si multe altele.
Pana la aceasta ora nu a fost anuntata oficial nicio companie care va administra serviciile de marketing si comunicare. In prezent, din informatiile adplayers exista mai multe licitatii pentru selectarea companiilor care se vor ocupa de serviciile de marketing si comunicare asociate schimbarii de brand.
Mai mult in Licitatii