(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Romtelecom a lansat ClickNet HotZone, o solutie wireless de acces la Internet pentru segmentul HORECA. Potrivit reprezentantilor companiei, solutia poate fi instalata in restaurante, gari, aeroporturi, biblioteci, hoteluri, universitati, scoli, cafenele, benzinarii, supermarketuri si alte locuri publice.
Potrivit lui George Makowski, Director Executiv Comercial, Segment Business de la Romtelecom, cu noua solutie, furnizorul de servicii de comunicatii se adreseaza nu numai celor care isi doresc servicii de calitate ci si mobilitate.
In plus fata de acesul la Internet wireless, ClickNet HotZone include servicii de planificare retea wireless, construirea retelei wireless locale, un portal customizat, inregistrarea si autentificarea utilizatorilor, suport si mentenanta.
Destinata companiilor, clientii Clicknet HotZone care solicita serviciul de acces wireless de la Romtelecom pot alege una dintre cele trei variante de acces pentru utilizatorii finali: acces nerestrictionat (clientii business pot oferi serviciul gratuit utilizatorilor finali), pre-paid sau post-paid.
Conform reprezentantilor Romtelecom, clientii ClickNet HotZone dispun de o viteza la Internet de pana la 20 Mbps in cazul unei connexiuni ADSL si pana la 50 Mbps in cazul unei solutii pe fibra optica (MetroNet) ca si de un portal personalizat cu elementele de branding proprii (logo, elemente grafice si text etc.) prin care se face accessul utilizatorilor finali.