Romtelecom dispusa la amanarea termenului pentru selectia furnizorului de marketing direct
Luni, 21 Iunie 2010

(AdPlayers, Iulian Toma)

Romtelecom confirma termenul scurt al cererii de oferta in piata de servicii de marketing si comunicare. Contactata telefonic, Cristina Popescu, PR Director al companiei, a afirmat pentru AdPlayers ca Divizia Portal Romtelecom a lansat cererea de oferta catre mai multe agentii care activeaza in domeniul marketingului direct, iar lista cu aceste agentii a fost intocmita pe baza informatiilor publice disponibile.

Opt agentii chemate. Termenul poate fi prelungit

„Cererea de oferta a fost trimisa catre cele mai importante opt agentii de profil”, sustine Cristina Popescu. Responsabilul de relatii publice catalogheaza termenul scurt de pregatire a ofertei, de la sfarsitul saptamanii trecute pana la inceputul acestei saptamani, drept unul realist, insa la cerere, poate fi prelungit.

„In privinta termenului transmis, colegii nostri de la marketing au toata disponibilitatea de a acorda timp suplimentar, fiind interesati in primul rand in selectarea celui mai competent/potrivit partener, conditia fiind comunicarea pe canalul precizat in cererea de oferta”, precizeaza Popescu.

„Cererea de oferta face parte dintr-un proces de preselectie a unui partener impreuna cu care Romtelecom sa poata desfasura activitati de marketing direct pentru o baza totala de aproximativ 4 milioane de utilizatori”.

„Cererea isi propunea sa stabileasca intr-o prima faza daca agentiile carora le-a fost adresata au capacitatea de a gestiona astfel de proiecte, inclusiv detalii despre portofoliul acestora, si daca lucreaza in prezent pentru un alt operator de telecomunicatii”, a mai spus Cristina Popescu.

Cererea de oferta

Reprezentantii Romtelecom nu au dezvaluit public continutul cererii de oferta, insa potrivit informatiilor AdPlayers, printre cele peste 10 cerinte de oferta listate se numarau resursele de creatie pe care participantii intentioneaza sa le aloce proiectului, exertiza de administrare de baze de date, studii de caz in logistica promotiilor, venituri care ar putea fi atrase din activitatea de transmitere de oferte catre clientii Romtelecom, comisioanele care ar putea fi deduse avand ca punct de plecare clienti existenti in portofoliul companiei.

„Pana astazi s-au primit doua cereri de clarificari/informatii, dintre care una era o cerere de prelungire a termenului limita cu o zi. Raspunsul pentru aceasta cerere a fost unul pozitiv si toate agentiile care au primit cererea de oferta au fost informate despre prelungirea termenului pana la data de 23 iunie, ora 12.”

Divizia Portal din cadrul Romtelecom se ocupa, printre altele, de dezvoltarea de activitati publicitare cu scopul de a atrage publicitate prin canalele de care compania dispune. Targetul de vanzari de publicitate este de ordinul sutelor de mii de euro pentru 2010. Compania administreaza mai multe canale de promovare, intre care postul propriu de televiziune al Dolce, trei website-uri, revista de recomandari TV cu cel mai mare tiraj cu distributie controlata - 205.000 de exemplare, cabine telefonice.

Mai multe in Licitatii, Romtelecom


PUBLICITATE: