Romtelecom asociaza ClickNet cu Underground-ul
Joi, 03 Mai 2007

..

.

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

 

ClickNet, este sponsorul principal al evenimentului muzical Underlondon, format din patru evenimente muzicale care se vor desfasura pe parcursul anului 2007, anunta oficialii de comunicare de la Grey Worldwide Romania. Campania se desfasoara sub sloganul “Music. The ClickNet Way.”

Evenimentele Underlondon sunt sustinute prin spotul TV intitulat „My London”, realizat de Romtelecom in colaborare cu Grey Worldwide Romania. Pe langa spotul TV, evenimentele Underlondon sunt sustinute si printr-un spot radio, bannere on-line, machete de presa si postere. Contul de media Romtelecom este derulat de agentia de media Mediacom Romania.

"Underlondon si ClickNet merg bine impreuna pentru ca ambele platforme au in comun publicul tanar, curios, avid de nou”, motiveaza Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romania.

Potrivit sursei, serviciul de Internet de banda larga oferit de Romtelecom s-a alaturat acestui eveniment muzical inedit pentru a fi mai aproape de tineri si pentru a le oferi experiente muzicale inedite, precum “the real sound of London Underground”.

Autorii campaniei de comunicare spun ca spotul “My London” prezinta Londra nu ca pe un oras oarecare, ci ca pe o stare de spirit, o parte prezenta in fiecare dintre noi, decodificata prin propria perceptie a realitatii urbane.

“Prin ClickNet, Romtelecom vorbeste despre inovatie, despre viitor, despre orginalitate, despre depasirea limitelor”. Alfred Borcan,  General Manager Marketing Communication, Romtelecom. “Underlondon este un show inedit care se adreseaza unor oameni foarte tineri, care se regasesc in trasaturile acestui brand, care isi doresc altceva si au dreptul sa fie la curent cu cele mai noi combinatii de stiluri muzicale, cu formele incipiente ale muzicii de maine.” 

„Cei care se dezvolta experimentand sunt cei care inteleg mesajul ClickNet si pentru care Underlondon este inca o ocazie de a cunoaste noul”, a mais pus Dobrita. „O serie de concerte interactive, cu trupe din undergroundul londonez dar si de la noi, e contextul care completeaza aria de manifestare a unui brand expansiv cum e ClickNet."

.

AdFile

Titlu: My London

Advertiser: Romtelecom

Brand: ClickNet

Alfred Borcan - General Manager Marketing Communication

Luminita Andrei – Communication&Marketing Representative,

Agentie: Grey Worldwide Romania

Cristiana Spataru - Client Service Director,

Ramona Ricu- Account Manager

Gabriel Gavrilescu – Account Executive,

Claudiu Dobrita– Creative Director,

Stefan Vasilachi - Associate Creative Director,

Mihai Fetcu – Senior Art Director,

Copywriter-Cosmin Nicolae,

Dan Draghicescu – Senior AV Producer.

Casa de productie: Saga Film.


PUBLICITATE: