Romtelecom & Cosmote: Prematur pentru detalii despre rebrandingul la T Mobile
Luni, 17 Martie 2014
 adplayers. Iulian Toma

Desi Consiliul de Administratie al Romtelecom a aprobat martea trecuta rebrandingul companiei in T-Mobile (Deutsche Telekom), contactati de catre adplayers, oficialii de comunicare ai companiei nu au oferit detalii suplimentare despre procesul de rebranding si agentiile care vor dezvolta comunicarea.

“Acesta este un subiect care tine de competenta actionarilor nostri. La acest moment, este prematur sa oferim detalii suplimentare”, afirma reprezentantii Romtelecom, pentru adplayers.

Pana in prezent, campaniile Romtelecom si Cosmote au fost dezvoltate cu mai multe agentii de publicitate: GMP pentru Romtelecom, Ogilvy si Papaya pentru Cosmote.

Estimat integral la cateva zeci de milioane de euro, procesul de rebranding este asteptat sa aduca intre 3 si 5 milioane de euro doar in comunicare.

Mai mult in Rebranding

 


PUBLICITATE: