Romprest Service a intrat in protofoliul Saatchi&Saatchi, in urma unei licitatii de publicitate. potrivit reprezentantilor sai, agentia a dezvoltat campania de comunicare concretizata in spotul TV - Romprest - Uriasii. Potrivit reprezentantilor Saatchi & Saatchi este prima data cand compania care asigura o paleta larga de servicii de curatenie si salubritate apeleaza la acest canal conventional de comunicare.
Spotul intitulat „Uriasii” ruleaza pe principalele posturi TV incepand din 19 februarie. Scopul campaniei vizeaza sa pozitioneze Romprest Service drept ambasador al mediului, ca leader in categoriile “Environment” si “Facilities Management”. Pentru aceasta agentia a mizat pe un mesaj simplu si universal: Romprest are grija de mediu, are grija de tot ceea ce ne inconjoara.
Spotul TV merge pe ideea contrastanta mic-mare, in care valorile sunt insa inversate: orasul e mic, oamenii care au grija de el sunt mari. Filmarea desfasurata in studiourile Kentauros a fost una speciala, dat fiind faptul ca intreg orasul a fost construit din 18 machete de cladiri la scara 1/18, inclusiv aeroportul si parcul.
/ PROFILE
Pe langa Romprest Service, printre cei mai importanti clienti Saatchi&Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), AIG (Fond de Pensii), Heineken, PSI (Love Plus), Zapp, United Way Romania, Special Olympics Romania.
/ WORK
Titlu: Romprest - Uriasii
Produs: Romprest
Advertiser: Romprest Service
Agentie: Saatchi&Saatchi Advertising
Nick Hine – Creative Director,
Aura Sorescu – Copywriter,
Laurentiu Dumbrava - Art Director,
Claudia Bodea - Account Director,
Stefania Rusu - Account Executive,
Elena Catanchin – productie,
Sandor Bisztray – regie,
Tudor Lucaciu – DOP,
Casa de Productie Saga Film.