Romanii arata directia comunicarii digitale la Webit
Joi, 02 Octombrie 2014
adplayers. Iulian Toma
Steagul Romanesc arata in aceste zile directia comunicarii digitale la Webit.De pe scena care atrage mai bine de 10.000 de invitati, Alex Cernatescu, CEO la Infinit Solutions, a vorbit despre directia serviciilor de comunicare digitala la unul dintre cele mai mari evenimente globale de digital advertising WEBIT, http://webitcongress.com/. Fondatorul agentiei a urcat pe scena editiei din acest an purtand pe tricou steagul Romaniei.
Alte detalii despre eveniment puteti gasi pe pagina oficiala WEBIT
Mai mult in Interactive, Digital
Steagul Romanesc arata in aceste zile directia comunicarii digitale la Webit.De pe scena care atrage mai bine de 10.000 de invitati, Alex Cernatescu, CEO la Infinit Solutions, a vorbit despre directia serviciilor de comunicare digitala la unul dintre cele mai mari evenimente globale de digital advertising WEBIT, http://webitcongress.com/. Fondatorul agentiei a urcat pe scena editiei din acest an purtand pe tricou steagul Romaniei.
"Cred ca in perioada urmatoare cel putin doua lucruri merita urmarite in comunicarea digitala ca directie a comunicarii si a serviciilor" afirma pentru adplayers Alex Cernatescu, CEO Infinit Solutions.
"Consumatorul nu este un cookie sau un string de date care se uita la reclame si dau click. Consumatorii sunt oameni si trebuiesc tratati ca atare, indiferent unde se duce tehnologia de automatizare a buyingului de media digitala. Teoria cu automatizarea suna bine si clar livreaza rezultate mai bune deja, dar practica ne arata un lucru clar: cu cat ii targetam mai "matematic" - iar acest lucru se vede in mesaje, cu atat mai multi consumatori se simt "spionati" si "urmariti" de catre advertiseri", subliniaza Cernatescu.
Daca pana acum, clientii de publicitate priveau doare catre site-uri, motoare de cautare sau retele sociale, Alex Cernatescu subliniaza ca achizitiile marilor jucatori in aceste domenii ne arata si directia in care se vor misca serviciile digitale. Oficialul Infinit Solutions subliniaza ca achizitia Oculus Rift de catre Facebook sau achizitia Minecraft de catre Microsoft, dar si alte miscari globale ne arata inca de astazi directia in care se va duce si advertising-ul digital.
"Consumatorii sunt prezenti in "multivers". Ei deja traiesc in mai multe realitati paralele, incepand de la viata reala, viata din jocurile pe care le joaca, din retelele sociale in care traiesc si asa mai departe. Trebuie sa intelegem exact cum functioneaza ei in fiecare din aceste realitati si sa invatam sa adaptam corect mesajul de fiecare data, Trebuie sa integram lumea virtuala in realitatea umana."
Alte detalii despre eveniment puteti gasi pe pagina oficiala WEBIT
Mai mult in Interactive, Digital
PUBLICITATE:
Alte articole din Conturi:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: