“Rom, Rom, Telecom". Primele creatii “colindate" de GMP
Vineri, 09 Decembrie 2011

Spot: Corul Romtelecom
Agentie: GMP
sursa: 
Youtube/GMP

 (AdPlayers, Iulian Toma) 
“Rom, Rom, Telecom” , doua noi spoturi intitulate "Corul" si "Familia"  pentru Romtelecom sunt primele creatii “colindate” la fereastra operatorului de telefonie si servicii de date de catre agentia GMP, noua companie de publicitate aleasa in urma unei licitatii incheiate de curand.

Tot in urma unui pitch recente, agentia care administreaza serviciile de media Romtelecom este Media Investment (The Group). Comunicarea a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.

Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, reprezentantii de relatii publice nu au comentat bugetul realizarii creatiilor publicitare. Potrivit reprezentantilor Romtelecom, ideea de baza a spotului este prezentarea ofertei intr-o maniera usor de inteles, usor de retinut si foarte usor de reprodus.

“Conceptul creativ a fost construit pornind de la doua dintre cele mai cunoscute si indragite colinde romanesti, pe care le-am imbracat in haine noi, special croite pentru a reda cat mai bine mesajele promotiei de Craciun de la Romtelecom: internet cu pana la 100 Mbps si cu router wireless inclus, televiziune cu 61 de canale si serviciu de voce cu telefon inclus, totul la doar 59 lei, TVA inclus”, este mesajul noii campanii inaintat de responsabilii de comunicare ai companiei.

Filmarile au avut loc la Bucuresti, in studio, unde a fost creat si decorul de sarbatori. Casa de productie cu care au fost realizate spoturile este MultiMedia Est, in regia lui Alexandru Maftei. Mesagerii colindelor Romtelecom sunt Cleopatra si Pavel Stratan si corul „Accoustic”, dirijor Daniel Jinga.

“Provocarea campaniei a fost sa gasim liantul care sa functioneze in egala masura pentru doua target-uri destul de diferite: tineri necasatoriti/fara copii si familii tinere cu copii. Identificand nevoile si profilul fiecaruia, am creat doua spoturi: unul dinamic, fresh, vesel, adresat in special primei categorii (executia corala) si unul cu accente puternic emotionale, dar la fel de antrenant, targetand in special familiile tinere cu copii (executia Stratan)”

Din partea Romtelecom, la realizarea campaniei au contribuit Ruxandra Rau (Director Marketing Rezidential), Gabriela Lulea (Senior Marketing Specialist), Marius Cristea (Marketing Expert). De la  GMP Advertising: Stefan Vasilachi (Creative Director), Olivia Basag (Group Creative Director), Ioana Gheorghita (Head of Strategy), Cristiana Belodan (New Business Account Director), Madalina Barbu (Account Manager), Alexandra Mihalca (Account Executive), Radu Teodorescu (AV Producer), Felix Tataru (GM).

Detalii despre GMP

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: