(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Doar cateva zile ne despart de rezultatul licitatiei de media Romtelecom. „Castigatorul pitch-ului de media va fi cunsocut cel mai probabil pana la sfarsitul lunii februrarie”, a declarat pentru AdPlayers, Cristina Popescu, Director Realtii Publice al operatorului de telefonie.
Romtelecom se afla intr-un amplu proces de selectie a unei agentii de media. Demarat la sfarsitul anului trecut, potrivit Cristinei Ionescu, in pitch au fost invitate 8 agentii de media, insa oficialul de relatii publice nu a vrut sa dezvaluiasca numele companiilor intrate in concurs. Potrivit unor surse din piata in finala au ramas doar 3 agentii de media, insa Cristina Ionescu a evitat sa faca vreun comentariu privind numele finalistilor.
Contul de media Romtelecom a fost administrat in ultimii ani de Mediacom, agentia de media din Group M, structura de media parte a grupului de marketing si comunicare WPP. Contactata de catre AdPlayers, Carmen Lixandru, Managing Director al agentiei Mediacom, agentie care participa la concurs, a afirmat ca nu a primit nicio informare privind rezultatul licitatiei.
Agentia castigatoare urmeaza sa gestioneze atat conturile de media Romtelecom, cat si pe cel de la Dolce. Creatia celor doua este administrata de Grey Bucharest - pentru Romtelecom, respectiv Headvertising - pentru Dolce. Cristina Ionescu a afirmat ca in prezent pe conturile de creatie nu se desfasoara niciun concurs.
Surse din piata dau insa ca putin probabile participarea agentiilor de media care au in portofoliu deja un operator de telefonie (Universal McCann – Vodafone, Initiative Media – Orange, United Media – Cosmote).