Universal McCann, agentia de media Vodafone, pare sa nu aiba insa vreo problema cu antenele, cat timp planifica spoturi TV pentru mai multi clienti in grupul Intact.
Surse apropiate contului de media spun ca lipsa publicitatii Vodafone in grupul Intact este veche, insa de 3-4 luni problema este mai mult decat evidenta. Practic, "reteaua telespectatorilor" Antena 1, Antena 2 si Antena 3 n-a mai vazut deloc publicitate Vodafone.
Poate ca monitorizarile de publicitate ale categoriei telecom solicitata deja de adplayers la 2-3 agentii ne va spune mai mult. Neavand deocamdata monitorizarea oficiala, informatia “pe surse” adplayers din piata de media ne spune ca ultima perioada in care s-au programat cateva sute de GRP-uri Vodafone la Intact a fost in cateva zile din luna martie.
Pentru ultimele 3 luni, monitorizarea bugetelor de publicitate Telecom nu a gasit in grupul Intact niciun GRP Vodafone. Pentru agentiile de media, monitorizarea nu mai este insa niciun secret. Probabil o vom afla si oficial in curand.
Sa fie butonul "Power TV you" apasat pe OFF? Ramaneti ON adplayers critic.