Restanta in publicitate la Universitate. Studentii Bucuresti 2021, IKEA, Blue Air, Adidas, Vodafone, Pepsi n-au trecut Legea 185.
Marti, 08 Martie 2016








Restanta in publicitate la Universitate. Lista studentilor care n-au trecut Legea 185 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate.

adplayers. Iulian Toma

Dosarul Publicitatii Stradale (OOH) cu probleme de legalitate a ajuns la Universitate. Daca in primele zile ale primaverii doamnele si domnitele primesc flori frumoase, cativa studenti restanti, se pare, la reglementarile publicitatii cu restanta la Legea 185 au oferit mesh-tisoare publicitare la Universitate. 

Am ales o zi speciala pentru sublinierea momentului istoric in care o doamna intelectuala arhitecta, Universitatea Bucuresti, a primit nestematele Mesh-uri. Marcile care isi vad distinsa pata de culoare a reclamelor mai importanta decat mai putin remarcabilele cladiri monument istoric carora le acopera geamurile sunt dealtfel printre cele iubite de bucuresteni. Nu stim daca si de arhitectii Bucurestiului.

Printre “clientii” la cursurile cu taxa de la Universitate, care n-au trecut anul la examenul pe Legea 185 se regasesc nume mari. In ordinea distantei pana la salile de curs: Bucuresti 2021, IKEA, Adidas, Blue Air si Vodafone. Sa nu uitam nici momentul Pepsi din fundal, care pe langa martisorul nefericit tot de pe Magheru de la Scala, a mai pus unul si in pieptul distinsei Universitati. Doar, doar, o trece cursul de arhitectura urbana.

Ce sa mai sunam mediatorii intre autoritati si publicitari de la Institutul de Politici Publice cat de ilegal e un mesh care incalca Legea 185, privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de reclama, intrata in vigoare in luna noiembrie 2015? Se vede si cu ochiul liber.

Legea spune dealtfel clar: nicio reclama nu trebuie sa acopere suprafetele vitrate. De fapt, este limpede cat de frumoasa a devenit emblema arhitecturii din centrul Bucurestiului. Cu ceva eforturi de la candidatii la Primarie, Capitala Romaniei ar putea organiza in curand evenimentul Capitala Arhitecturii Publicitare Europene la Universitatea din Bucuresti.

Mai mult in OOH, Dosarul Publicitatii Stradale (OOH)


PUBLICITATE: