Doncafe ( Strauss Group ) a multumit The Practice pentru serviciile de PR oferite pana acum si ar avea in intentie sa incheie colaborarea cu specialistul de relatii publice din grupul Leo Burnett, conform unor surse AdPlayers apropiate contului de comunicare.
Contactata de catre AdPlayers, Gabriela Lungu, Managing Partner la The Practice a afirmat ca nu are nicio informatie oficiala de la client, insa a precizat ca in prezent agentia de relatii publice se afla sub contract cu Doncafe.
The Practice administra contul de PR de la rebrandingul Elite in Doncafe, moment in care clientul a batut palma cu grupul condus de Stefan Iordache si Ioana Iordache, alaturi de serviciile de comunicare administrate de agentia de publicitate Leo Burnett, cele de media furnizate de Starcom Media Vest Group.
Surse din piata spun ca Doncafe a ajuns in portofoliul The Practice, la scurt timp dupa ce, inca de pre vremea Elite, clientul ar fi organizat o licitatie de relatii publice pe parcursul a doua luni la sfarsitul lui 2007, in care printre finalisti se aflau doar Lowe PR si Pleon, nicidecum The Practice. Clientul avea sa semneze insa la scurt timp pentru contul de relatii publice cu The Practice intr-un pachet al grupului Leo Burnett.
De ce a mai organizat Elite un proces de selectie a agentiei de relatii publice timp de doua luni la sfarsitul lui 2007, o alta companie de PR, in afara finalistilor, ramane insa chiar si la un an si jumatate distanta, un mister. Probabil ca fiecare pitch se desfasoara dupa sufletul clientului, iar Doncafe este o „cafea cu suflet”.
Paharul de criza
Coincidenta sau nu cu miscarea contului de relatii publice, pe site-ul Dailybusiness a aparut de curand o stire potrivit careia un producator de pahare ar fi cerut falimentul Doncafe. "Un producator de pahare de cafea cere in instanta falimentul Strauss Romania”, se arata in Dailybusiness, pe 28 mai.
Conform stirii citate „Producatorul de ambalaje de unica folosinta din plastic Amplast cere falimentul companiei Strauss Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala de cafea, potrivit unui dosar inregistrat pe 26 mai la Tribunalul din Bucuresti”. Contactati de catre DailyBusiness.ro, reprezentantii Strauss Romania au negat existenta unei datorii catre furnizorul de ambalaje. "Nu datoram nimic, nimanui", afirma pentru publicatia online, Avraham ben Baruch, directorul financiar al Strauss Romania.
Sa fi vazut stirea si agentia The Practice care si-a lasat clientul fara servicii de gestionarea crizelor, sau clientul a renuntat la serviciile companiei de relatii publice inaintea publicarii ei, si inca nu si-a instiintat si oficial agentia?