(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Renault a ales Senior Interactive pentru gestionarea proiectelor online ale companiei pe piata locala. Agentia de comunicare online va fi implicata in procesele de strategie, creatie si dezvoltare de proiecte online pentru brandul Renault precum si de adaptarea campaniilor desfasurate la nivel international pentru piata locala.
Activitatea viitoare are in vedere integrarea permanenta a campaniilor de ATL sau BTL dezvoltate de agentia de brand Publicis Romania si sincronizarea acestora, printr-un calendar comun.
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie”, a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania. „Fiind una dintre cele mai importante surse de informare pentru clientii nostri, internetul a devenit un suport de interes strategic pentru Renault Romania”.
Echipa dedicata proiectului asigura servicii de creatie si dezvoltare online, pe baza unui puternic suport tehnologic avansat de baze de date pe platforma SQL Server/MySQL, dezvoltare de software interactiv folosind Ajax si ActionScript).
Potrivit Senior Interactive, Printre elementele centrale ale strategiei de promovare online se afla si o componenta de SEO (Search Engine Optimisation) marketing, care sa directioneze precis mesajele de campanie catre un public relevant.