BrandTailors a finalizat recent un proces de revitalizare a marcii U TV, care a cuprins servicii de audit de brand, strategie de brand, elaborarea unei noi identitati de brand, searata intr-un comunicat de presa al companiei. Potrivit sursei, in cadrul acestui proces a avut loc redefinirea promisiunii brand-ului , schimbarea sloganului si dezvoltarea unei noi arhitecturi de brand.
Autorii proiectului spun ca procesul a avut loc in urma unei cercetari de piata conduse de consultantii de la BrandTailors impreuna cu partenerii de la Unlock Market Research, s-au evidentiat patru aspecte importante pentru relatia tinerilor cu muzica si cu televiziunea.
“In urma auditului de brand condus de echipa noastra de consultanti am constatat ca sloganul brand-ului <I love U> este un angajament mult prea mare in fata tinerilor, iar acestia la aceasta varsta nu cauta o promisiune <sentimental> din partea unui post de televiziune”, afirma Monica Dumitriu – Brand Consultant Brand Tailors. „Astfel, ne-am dorit ca prin noua filosofie de brand sa cream pentru U TV un rol de prieten pentru tineri, acel prieten care ii motiveaza si ii ajuta sa isi gaseasca identitatea”.
“ Noua arhitectura de brand pe care am finalizat-o impreuna cu consultantii BrandTailors nu este stricta sau definitiva, ea urmand sa se schimbe in acelasi ritm cu obiceiurile tinerilor”, a declarat Florin Piscociu, General Manager – U TV. „Atat televiziunea (U TV) cat si site-ul utv.ro (www.utv.ro) vor reprezenta <stilul de viata> al tinerilor, muzica si preferinte individuale, iar evenimentele U TV (si cele cu care U TV se va asocia) vor fi locul unde se regasesc toate acestea!”.