Recrutare provocatoare. Cum este sa lucrezi la Playtika? O campanie cu Ionut Rusu
Miercuri, 16 Februarie 2022

 

,,Try before you apply” este o campanie care depaseste zona videoclipurilor clasice, creand engagement si continut printr-o experienta online interactiva, abordare diferita de cea cu care este obisnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al povestii, avand posibilitatea de a alege modul in care se desfasoara naratiunea, spun autorii campaniei.

AdPlayers. info

Playtika provoaca limitele campaniilor de recrutare cu „Try before you apply”, o experienta interactiva cu Ionut Rusu, anunta initiatorii campaniei. Playtika, o companie globala de jocuri pentru mobil si divertisment si centrul sau R&D din Bucuresti, lanseaza „Try before you apply”, o experienta distractiva si captivanta, filmata in biroul companiei din Bucuresti, prin care invita candidatii sa experimenteze valorile si cultura organizationala definitorii pentru Playtika.

,,Try before you apply” este o campanie care depaseste zona videoclipurilor clasice, creand engagement si continut printr-o experienta online interactiva, abordare diferita de cea cu care este obisnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al povestii, avand posibilitatea de a alege modul in care se desfasoara naratiunea, spun autorii campaniei.

„Playtika este «a play-first entertainment company». Jocul si joaca se afla in centrul modului in care gandim, ne comportam, luam decizii si, in cele din urma, reprezinta ceea ce ne face sa avem succes si sa ne remarcam, iar prin aceasta campanie sustinem promisiunea brand-ului nostru: «to entertain the world through Inifinite Ways to Play». Campania are la baza o experienta semi-interactiva, gamificata, construita pe patru niveluri - fiecare nivel corespunzand uneia dintre valorile noastre: Dare to challenge, Run with the pack, Make it count, Cut to the Chase. Aceasta campanie este, de fapt, o provocare pe care o lansam, prin care potentialii candidati au ocazia de a experimenta o zi de lucru in cadrul companiei  Playtika”, declara Amram Guttman, VP R&D Playtika.

Conceptul creativ

Conceptul creativ a fost dezvoltat pornind de la faptul ca in domeniul IT, eficienta si caracterul practic sunt 2 dintre cele mai apreciate caracteristici si, cum in zilele noastre, totul poate fi testat inainte de a lua o decizie, de ce sa nu poti testa si un job, pentru a vedea daca este potrivit pentru tine? Astfel ca, aceasta campanie, in loc sa le spuna potentialilor candidati ce inseamna Playtika, ii introduce pe acestia in poveste, prin joc.

Provocarea este lansata de Ionut Rusu, ambasadorul Playtika si ghidul virtual din clipul interactiv al campaniei.

„Colaborarea cu Ionut a venit natural, nu doar pentru ca este un artist talentat, dar si pentru ca activand, de asemenea, in industria divertismentului, avem in comun aceleasi valori si stil. Colaborarea cu el aduce o infuzie de umor si confera memorabilitate campanie", completeaza Andreea Caraman, Marketing & Communication Manager Playtika.

Campania a fost lansata in luna februarie si se desfasoara in mediul digital si pe platformele de social media.

Playtika Holding Corp. Playtika este lider al industriei jocurilor pentru mobil, cu peste 35 de milioane de utilizatori activi pe luna si un portofoliu foarte bogat de jocuri. Fondata in 2010, Playtika a fost printre primele companii care au oferit jocuri cu acces gratuit pe retele sociale si, la scurt timp, pe platformele mobile. Cu sediul central in Herzliya, Israel, si avand ca misiune sa distreze lumea prin moduri infinite de joaca, Playtika are in prezent 20 de birouri in intreaga lume, inclusiv in Tel-Aviv, Londra, Berlin, Viena, Helsinki, Montreal, Chicago, Las Vegas, Santa Monica, Newport Beach, Sydney, Kiev, Bucuresti, Minsk, Dnepr, Vinita, Lausanne si Varsovia.

Mai mult in Campanii


PUBLICITATE: