Credit. https://youtu.be/GGCnUHMc-A8
Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
AdPlayers. info
Kaufland si v8 au creat Grand Job Experience, un proiect de gaming cu obiectivul de recrutare a tinerilor care fac parte din Generatia Z, anunta autorii.
Experienta virtuala le ofera celor din publicul vizat un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online. Kaufland a devenit astfel primul retailer care a deschis un magazin intr-un GTA FiveM si a invitat gamerii sa devina, in cadrul jocului, ingrijitor cladiri, lucrator comercial, casier, sef de raion sau chiar manager de magazin.
"Sta in puterea noastra, a marilor companii, sa atragem noua generatie si sa-i ajutam sa se familiarizeze cu job-urile pe care noi le oferim. Grand Job Experience este o activare de employer branding atipica, prin care ne-am propus sa ne apropiem si mai mult de tinerii din comunitatea de gaming, dar nu numai. Ne-am dorit sa deschidem un dialog cu GenZs acolo unde am fost siguri ca au deschiderea sa ne asculte, in mediul virtual, o lume noua creata de jocul GTA FiveM in care ei deja fac roleplay la alte job-uri generice." a spus Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director in cadrul Kaufland.
Inedita experienta de recrutare s-a lansat la Bucuresti, in cadrul East European Comic Con, cel mai mare festival din Estul Europei dedicat pasionatilor de benzi desenate, jocuri de computer, seriale si tot ce inseamna geek-culture. Acolo, tinerii care au interactionat cu jocul au fost instruiti de 8 dintre cei mai cunoscuti si iubiti streameri de gaming din Romania: Theo Zeciu, ImoGen, Andrei Ro, Ketaminol, Conacu, EpicShorty, Best Noris. Ei si-au luat rolul de trainer in serios si, in live-uri de cate 2 ore, i-au invatat pe cei prezenti la eveniment tot ce presupun job-urile Kaufland.
„Pentru ca, in prezent, mediul digital este principala sursa de informare si divertisment pentru cei din Generatia Z, mediul in care isi dezvolta sau dobandesc abilitati, am construit pentru Kaufland, alaturi de Nexus Gaming, propriul server de GTA 5 Roleplay” a adaugat Adina Stanescu, Director de Creatie v8.
,,Scopul nostru a fost de a-i familiariza pe tineri, in acest spatiu non-violent, care imita realitatea, cu slujbe care nu s-au cristalizat in mintea lor la fel de clar ca cele de medic, mecanic sau profesor. Vorbim de job-uri cu istorie mai recenta, cum sunt cele de manager de magazin sau sef de raion”
Trainingul potentialilor angajati Kaufland a fost urmarit live pe Youtube de 170.000 mii de persoane unice. Mai mult de atat, comunitatea de gaming a petrecut peste 1.1 milioane de ore in contact cu brandul urmarind stream-urile din noul magazin virtual Kaufland.
Serverul dedicat va fi facut in curand public, dar posibilitatea de a afla mai multe despre joburile din cadrul Kaufland si de a le incerca vor deveni accesibile tuturor celor interesati prin intermediul jocului. Campania va face parte din strategia de employer branding a companiei Kaufland pe termen mediu.
Credite complete
Echipa V8
Adina Stanescu – Creative Director
Andreea Siran – Senior Copywriter
Adriana Paulica – Art Director
Rares Boghiu – Art Director
Alexandra Coanca – Account Manager
Andrei Dragu – Chief Operations Officer
Ionut Andrei – GM & Strategy Director
Echipa Kaufland
Estera Emanuela Anghelescu - Recruiting & Employer Branding Director
Karla Beatrix Riskovics - Employer Branding Coordinator
Ioana Alexandra Munteanu - Employer Branding Specialist
Mai mult in Campanii, Digital, Retail, Recrutare, Resurse Umane