Rebranding in turism. Consultantii de brand INOVEO deschid noul sezon pentru Conacul Archia
Marti, 08 Martie 2016

Rebranding in turism. INOVEO deschide noul sezon pentru Conacul Archia

sursa foto: INOVEO

adplayers. info

Rebranding in turism. Consultantii de brand de la INOVEO anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan. Potrivit echipei de consultanta condusa de Dochita Zenoveiov, rezultatele auditului au permis specialistilor de branding sa defineasca esenta brandului Conacul Archia - prima familie de boieri contemporani.

“Familia Szabo este catalizatorul de brand al Conacului Archia. Ea da suflet si culoare intregii experiente ospitaliere din momentul cautarii vacantei pe internet, pana in momentul in care pleci de acolo. Provocarea echipei a constat in transpunerea combinatiei dintre vechi si nou in identitatea lor vizuala”, explica reprezentantii companiei de consultanta.

Designerii au pornit de la ideea logo-ului sub forma unei monograme, traducand insemnele unei familii de nobili. Cu toate acestea, reprezentarea s-a realizat intr-un stil modern, urban, cu caractere hand-painted, sugerand tocmai imbinarea celor doua directii esentiale: valori stravechi din zona recuperate si readuse in atentia turistului de azi si tehnologia ce sustine si da nota contemporana business-ului. Cromatica alb-negru trimite cu gandul la trecut, lasand ca imaginile din prezent sa dea culoare brandului.

Conacul clasic de la 1900, in 2016

“Povestea Conacului Archia este despre familia Szabo, despre cei care i-au inspirat in trecut, despre oameni de azi care le trec pragul, este despre ideea de frumos romanesc studiat si despre cum iti poti construi propriul destin” explica Dochita Zenoveiov, Brand Inovator @ INOVEO.

“Desi este un business tanar, Conacul Arhia aduce in urban mostenirea culturala, astfel viata conacului din 2016 este diferita de cea a conacului clasic din 1900. E cu detalii de istorie si povesti, dar si cu contradictii care lovesc prin sinceritate: rezervare facuta pe tableta versus spaitul bunicii de la micul dejun, camere dotate cu LCD versus plimbarea cu calul in manej. Ne place sa credem ca adevarata sansa a Romaniei sta in puterea de a rafina branduri romanesti precum Conacul Archia si alte branduri de destinatii turistice romanesti unice. Doar asa vom reusi sa construim un brand de tara veritabil, iar familia Szabo este un exemplu in acest sens.” adauga Zenoveiov.

Potrivit reprezentantilor INOVEO, procesul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doua luni si a cuprins etapele analiza de brand (incluzand si cercetarea Antz), platforma de brand, identitate vizuala, implementare, manual de brand, dezvoltare website.

Autorii

La procesul de rebranding au contribuit, din partea agentiei, o echipa formata din Dochita Zenoveiov, Ecaterina Gaman, Cristian Ghita, Valentin Ludu, Alina Tudor, Bogdan Popovici, Sabina Leonte si Stefan Bogdan Gheorghe. Din partea clientului, au contribuit Horia Szabo, Virginia Szabo si Sorin Szabo.

Cu peste 200 de proiecte de branding si rebranding pentru antreprenorii locali folosind metodologia de inspiratie Landor si o expertiza de lucru pe branduri romanesti de peste 7 ani, compania de consultanta de brand INOVEO are in portofoliul de servicii: audit de brand, platforma de brand, naming, packaging, identitate vizuala, comunicare de brand, online branding.

Mai mult despre INOVEO

Mai mult in Rebranding, Branding, Licitatii
 


PUBLICITATE: