Rebranding Taxify. Noul Bolt va fi lansat treptat in pietele globale
Joi, 07 Martie 2019

 

Credit: Bolt / Rogalski Damaschin PR

Cu 25 de milioane de utilizatori inregistrati in peste 30 de tari din lume, Bolt (www.bolt.eu)  va fi lansat treptat in pietele globale in urmatoarele saptamani.

AdPlayers info

Incepand de astazi, Taxify se numeste Bolt, anunta reprezentantii de relatii publice Rogalski Damaschin PR. Potrivit reprezentantilor de comunicare, platforma europeana de transport la cerere are o noua identitate vizuala, in linie cu promisiunea brandului de a face transportul urban mai usor, rapid si convenabil – caracteristici sustinute si de noul nume al aplicatiei: Bolt. 

Conform reprezentantilor companiei, rebrandingul Taxify la Bolt a fost realizat in-house. 

Platforma are ca scop dezvoltarea conceptului de mobilitate si vine in intampinarea nevoilor utilizatorilor sai cu acces la o varietate de mijloace de transport - de la masini si motociclete, la scutere.

25 de milioane de utilizatori in peste 30 de tari

Cu 25 de milioane de utilizatori inregistrati in peste 30 de tari din lume, Bolt (www.bolt.eu)  va fi lansat treptat in pietele globale in urmatoarele saptamani. Utilizatorii nu trebuie sa faca nimic avand in vedere ca aplicatia se va actualiza automat, nefiind necesari pasi suplimentari.

“Taxify s-a lansat acum cinci ani cu misiunea de a face transportul urban accesibil si confortabil. Primul nostru produs a fost o aplicatie pentru taxiuri, de unde vine si numele original.” a spus  Markus Villig, CEO si cofondator Bolt.

„Pe masura ce am progresat in ceea ce priveste misiunea noastra, am depasit si parti ale brandului, inclusiv numele. Avand in vedere dorinta noastra de a oferi o solutie problemelor din domeniul transportului la scara larga, ne dorim ca brandul sa reflecte viitorul companiei, si nu trecutul.

Bolt. De la miscare rapida, fara efort.

Noul nume ‘Bolt’ provine de la miscarea rapida, fara efort, exact cum trebuie sa fie o calatorie prin oras, cu masina, scuterul sau cu transportul in comun. Subliniaza de asemenea viziunea noastra cu privire la viitorul transportului, care va fi electric”.

Compania estoniana are in prezent 25 de milioane de utilizatori in peste 30 de tari in lume si este lider in Europa si Africa. Este, de asemenea, prima companie care a adus serviciile de tip ride-hailing si inchirierea de scutere in aceeasi aplicatie. In prezent aceasta lucreaza la extinderea serviciilor de inchiriere a scuterelor electrice in mai multe orase europene.

Infiintata de Markus Villig, Bolt a fost lansata in 2013 si este una dintre platformele de transport care cresc cel mai repede in Europa si Africa, avand printre investitori nume de companii precum Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital, dar si pe Taavet Hinrikus, co-fondator al TransferWise.

Markus Villig, CEO Bolt, a infiintat compania cand avea numai 19 ani, alaturi de fratele lui, Martin, care a lucrat la Skype. Markus a fost prezentat drept cel mai tanar CEO al unei companii de tehnologie in topul Forbes ‘Europe 30 under 30’ si este cel mai tanar fondator al unei companii care valoreaza peste 1 miliard de dolari din Europa.

Mai mult in Branding, Rebranding, PR,


PUBLICITATE: