Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
AdPlayers. info
Cafeaua rece, gata preparata, detinuta de marca de top din Romania*, HELL, este acum disponibila sub o noua denumire, cu un ambalaj uniform, modern si cu o reteta usor imbunatatita.
Brandul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
”Am simtit ca este timpul sa perfectionam designul si reteta cafelelor noastre reci, gata de baut. Am vrut sa pozitionam mai puternic brandul pe piata cafelei gata preparate, astfel incat sa fie clar pentru toti consumatorii la ce sa se astepte de la aceste bauturi: sunt reci, indraznete, au un stil relaxat, ingrediente de calitate superioara, o gama extinsa de arome, extract autentic de cafea si cel putin 40 mg de cofeina/100 ml, totul intr-un ambalaj reciclabil la infinit”, a declarat Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania.
Lansata in 2020, cu 3 arome
HELL a lansat gama ENERGY COFFEE la inceputul anului 2020, initial avand 3 arome. Calitatea superioara, laptele autentic, extractul de cafea Arabica si Robusta si aroma armonioasa a produselor au castigat rapid aprobarea consumatorilor. Pana in luna iulie a aceluiasi an, aceasta gama a devenit lider pe piata de cafea rece gata preparata in retailul din Romania, in ceea ce priveste numarul de unitati vandute, mentinandu-si aceasta pozitie deja de trei ani.
In plus, ENERGY COFFEE a devenit o familie mare, unde iubitorii de cafele reci gata preparate si-au gasit aroma preferata printre cele cinci (Latte, Cappuccino, Double Espresso), ca si cei care cautau ceva special (Caramel Sarat) sau cei care au optat pentru un regim special (Slim Vanilla fara zahar).
Cu toate acestea, la cativa ani dupa lansarea si cresterea marcii, este timpul ca cele doua mari branduri, HELL ENERGY si ENERGY COFFEE, sa se separe unul de celalalt atat din perspectiva strategica, cat si la nivel de concept creativ.
In primul rand, noua gama a trecut printr-un proces de rebranding, astfel incat iubitorii de cafea rece vor gasi acum produsele pe rafturi sub denumirea de HELL ICE COFFEE, ceea ce face brandul si mai usor de identificat.
In paralel cu schimbarea numelui, ambalajul in cutie de 250 ml din aluminiu, reciclabil la infinit, este si el reinnoit, oferind intregului portofoliu de produse un design mai consistent, mai curat si mai atragator pentru cei care doresc sa descopere micile imbunatatiri ale retetei initiale.
Campanie de comunicare
Procesul de rebranding este sustinut de o campanie de marketing foarte consistenta. HELL ICE COFFEE tocmai a lansat propriile conturi de Facebook, Instagram si TikTok si, totodata, campaniile de comunicare online, TV si outdoor, care vor promova noul brand pe pietele interna si internationala, produsele HELL ICE COFFEE fiind acum disponibile in aproape 30 de tari, printre care Grecia, Croatia si Mare Britanie.
Mai mult in Campanii, Rebranding, Branding