(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Realitatea Tv si-a lansat noua grila de programe cu o comunicare semnata de AdVenture, anunta o informare a agentiei de publicitate. Potrivit autorilor campaniei, prin noul format de emisiuni de stiri introdus incepand cu data de 17 septembrie, Realitatea Tv si-a definit un target de telespectatori activi cu nevoi de informare rapida si concisa.
AdVenture semneaza conceptul creativ de promovare al noilor programe de stiri -“Forever news” - organizate in formate speciale de News: breaking news si news alert, pentru informare in timp real.
Conform oficialilor de comunicare AdVenture, promovarea noului set de programe coincide cu repozitionarea Realitatea Tv, pe care AdVenture o sustine prin trei mesaje: “Stiai ca..?”, “Ai aflat ca…?”, “Credeai ca…?” transpuse in executii pentru presa scrisa. Campania este declinata in publicatiile trustului, prin machete de presa full page, si se evidentiaza prin inserarea celor 3 layout-uri, in fiecare numar de ziar.
AdPlayers.ro/Work
Agentie: AdVenture
Alex Zamfir – General Manager.
Violeta Marinescu - Client Service Director,
Madalina Dinu - Copywriter,
Daniel Toma – Senior Art Director,
Cristi Ciureanu - DTP,
Stefan Popescu - Media Director,