Real Hypermarket lanseaza marca proprie Real Quality
Marti, 19 Mai 2009
 ( AdPlayers.ro, Irina Toma )

Real Hypermarket, nume sub care opereaza lantul de hypermarketuri a grupului Metro, a anuntat astazi intrarea in Romania a marcii proprii Real Quality, produse sunt comparabile cu cele de marca “A brand” din punct de vedere al calitatii, insa comercializate la preturi mai mici, cu pana la 20% in comparatie cu produse similare.

Pentru a impune pe piata noul brand propriu, lantul de magazine va dezvolta o campanie de promovare, folosind un mix de marketing complet (ATL, BTL). Campania de promovare a Real Quality se va desfasura la nivel national, utilizand toate canalele de comunicare: TV, radio, panouri stradale etc.

Deasemenea, reprezentantii Real spun ca mai mult de 1,5 milioane de exemplare ale catalogului promotional real,- Quality au fost distribuite clientilor hipermarketurilor real,- din toata tara. Campania de lansare a real,- Quality este insa numai o prima etapa a unui proiect elaborat de promovare a marcilor proprii, pe care compania urmeaza sa-l desfasoare in viitor.

“In perioada urmatoare, vom continua sa extindem sortimentul de marci proprii, ajungand la un total de 2000 de articole, pana la inceputul lui 2012. Pe termen mediu, targetul nostru este ca pana la 20% din vanzarile de produse alimentare sa se realizeze de catre marcile proprii”, a declarat Tjeerd Jegen, Director General, Real Hypermarket Romania. 

Sortimentul de produse Real Quality include atat produse alimentare din diferite categorii, precum paste, orez, dulciuri, bauturi, pre-mixuri pentru prajituri, conserve, produse proaspete din categoria branzeturilor, mezelurilor, paine, pizza congelata etc, cat si produse nealimentare, precum detergenti sau cosmetice.


PUBLICITATE: