„Siteul concurslg.ro nu este interactiv in sine - ci este un agregator al tuturor posturilor si inscrierilor din concursurile celor patru bloggeri”, a afirmat Radu Ionescu (foto), Managing Partner, Kinecto, agentia interactiva care a semnat campania LG pe bloguri. Pozitia lui Radu Ionescu vine in urma publicarii articolului AdPlayers „Zero reactii in prima campanie LG pe bloguri la Dobrovolschi, Kapra, Manafu si Voicu”.
„Faptul ca in primele ore de la lansarea la apa nu s-a inscris nimeni intr-un concurs care dureaza patru saptamani si care de altfel oficial incepe luni nu are nicio legatura cu succesul sau insuccesul campaniei”, motiveaza managerul Kinecto de ce in jurul orei 14.30 site-ul avea „zero reactii” publicate in pagina concurslg.ro, care agrega posturile si inscrierile pe cele patru bloguri.
„De altfel - primele feedbackuri, sau mai corect primele zeci de feedbackuri de pe bloguri si twitter, arata ca avem o campanie bine primita si in care vom avea foarte multe reactii si inscrieri”, conchide Radu Ionescu.
In jurul orei 15.00, autorii campaniei LG au sters integral afisarea numarul de reactii pe bloguri in site-ul concurslg.ro initial afisate. Potrivit responsabililor de comunicare, aceste reactii existau si inaintea publicarii articolului AdPlayers, numarul lor urmand sa fie publicat ulterior.
Concurslg.ro, ora 14:30 inaintea publicarii stirii AdPlayers (cu "zero reactii" ).
Concurslg.ro, ora 15.07 ( fara numarul de reactii)