(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Pe langa o campanie de media dezvoltata de Media Investment fara licitatie, mandatul fostului responsabil de marketing Bricostore, Razvan Iancau s-a desfasurat intr-o perioada in care s-a decis si schimbarea furnizorului de tipar al retelei de magazine. Fostul om de marketing s-a despartit de companie dupa numai 2-3 luni de activitate, alimentand speculatiile potrivit carora despartirea celor doua parti ar fi intervenit pe fundalul desfasurarii acestor selectii.
Contactat de catre AdPlayers, Razvan Iancau a afirmat ca s-a despartit in a doua jumatate a lunii noiembrie de Bricostore „din motive personale”, fara nici o legatura cu recentele selectii de furnizori. Iancau a fost mandatat drept responsabil al activitatilor de marketing Bricostore incepand din luna august, si pana in luna noiembrie a.c.. Rugat sa precizeze din ce postura a fost responsabil de activitatile de marketing Bricostore, Iancau nu a dezvaluit daca aceasta pozitie era de director de marketing sau consultant, sub contract de colaborare.
Despre alegerea Media Investment pentru o parte din serviciile de media ale unei campanii recente, fara licitatie, Iancau spune ca deciziile au fost luate in concordanta cu deciziile companiei pentru care a fost mandatat de Isabelle Pleska, managerul Bricostore, dar nu a precizat care a fost roul sau in selectia acestor servicii de media. „Selectia furnizorului de tipar a avut loc regional, iar contributia mea a fost doar cu informatii initiale necesare alcatuirii unui brief”, a afirmat Iancau, pentru AdPlayers, negand ca ar fi coordonat procesul de selectie.
Informatiile furnizate de Iancau sunt oarecum diferite de cele furnizate de Bricostore. Invitata ieri sa comenteze selectia furnizorilor de media si tipar, Isabelle Pleska a refuzat sa faca vreun comentariu pe marginea licitatiilor care s-ar afla in derulare, declinand responsabilitatea informatiilor catre departamentul de marketing al companiei.
Ruxandra Vasile, Specialist marketing la Bricostore, si subalterna lui Razvan Iancau cat timp acesta s-a aflat la coordonarea activitatilor de marketing, a afirmat pentru AdPlayers ca pentru piata locala Razvan Iancau a contribuit la selectia furnizorului de tipar, si ca rezultatul procesului de selectie pentru tiparirea cataloagele Bricostore a fost acceptat in urma unei selectii regionale. In privinta selectiei Media Investment, actualul responsabil de marketing declara ieri ca Bricostore nu avea o colaborare exclusiva cu Zenith Media.
Evaluat de surse AdPlayers la cateva milioane de euro anual, Bricostore a validat procesul de selectie pe licitatia de tipar, chiar daca in acest moment s-a despartit de serviciile lui Razvan Iancau. Bugetul pentru tipairea cataloagelor Bricostore a plecat din luna noiembrie de la EDS Romania, la Infopress.
Specialisti din piata de media si marketing direct au evaluat pentru AdPlayers bugetul de marketing destinat achizitiilor media si furnizorilor de tipar Bricostore la aproximativ 5 milioane de euro pe an, cu preponderenta alocat tiparirii cataloagelor de produse.
Ex manager al reletei Snack Attack de la Vel Pitar, Razvan Iancau a fost anterior acestei pozitii marketing manager la Domo ( nov 2003- sept 2006), dupa ce, in 2003, a ocupat un post de marketing la Altex.