Ray-Ban a inchis in Romania 33 site-uri cu produse contrafacute. Alte 39 in curs de inchidere. Vezi lista.
Joi, 16 Iunie 2016


sursa foto: Ray-Ban.com , Advertising.

 Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!

adplayers. Iulian Toma

Ray-Ban a inchis in Romania 33 site-uri cu produse contrafacute, iar a lte 39 sunt in diferite stadii de inchidere, arata o comunicare Luxottica Group, detinatorul marcii. Oficialii companiei anunta primele rezultate ale campaniei de combatere a fenomenului de produse contrafacute a ochelarilor de soare Ray-Ban in Romania si solicita implicarea directa a consumatorilor sai loiali in aceasta.

Potrivit companiei, lunar, sunt estimate 32.000 de cautari pe internet/Google dupa cuvinte cheie asociate cu marca Ray-Ban. Rezultatele acestor cautari sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!

Site-uri inchise:

Cateva exemple de site-uri ilegale inchise de detinatorul marcii Ray-Ban sunt: www.rayban80.eu, www.ochelarirayban.ro, www.rayban-romania.eu, www.raybanoutlet.ro, www.ochelari-originali.eu, www.rayban-shop.info, www.rayban.com.ro, www.ray-banstore.ro, www.raybans.ro, www.rayban-concept.ro.

Demarata la jumatatea anului 2014, campania si-a fixat ca obiectiv inchiderea site-urilor ilegale care comercializeaza in prezent in Romania ochelari de soare Ray-Ban contrafacutisi supravegherea atenta a comertului pe internet.

„Aceasta campanie este necesara pentru a-i proteja pe consumatorii din ce in ce mai numerosi care fac cumparaturi pe internet, convinsi ca achizitioneaza produsele originale ale unor marci renumite, oferite la preturi de outlet. In cazul concret al ochelarilor de soareRay-Ban, interventia este cu atat mai importanta, din cauza calitatii deficitare sisigurantei scazute a produselor, care ar putea afecta vederea”, spun reprezentantii Loxottica Group.

„Vederea este un “bun” al fiecaruia dintre noi care trebuie protejata cu responsabilitate- “bucata de plastic” pe care o reprezinta o pereche de ochelari de soare contrafacuti permite trecerea unui cantitati mult mai mari de radiatii UV si este o veritabila arma letala asupra retinei careia ii poate provoca arsuri sau chiar boli avansate cum ar fi cataracta”.

Vanzatori certificati

In paralel, compania a demarat un amplu program de certificare a magazinelor autorizate, atat in mediul online, cat si a magazinelor fizice. Selectia a urmarit criterii precum modul de prezentare a produselor Ray-Ban respectand recomandarile producatorului, traficul magazinelor, notorietatea marcilor dar si nivelul de incredere al consumatorului final.

Sub titlul “Țara, tara, vremostasi!” marca a demarat o ampla lupta cu contrafacerile Ray-Ban in „coalitie” cu consumatorii sai fideli. Medalia de „razboi” cu “100% nivel de incredere” a fost acordata unor magazine ce respecta valorile marcii Ray-Ban si consumatorii, conditii care au dus la certificarea angajamentului respectivelor puncte de vanzare a marcii.

Compania a autorizat astfel magazine de optica specializate cum sunt www.lensa.ro; www.konvayo.com; www.conga.ro, magazine on-line generaliste: www.emag.ro, www.elefant.ro dar si un numar de 148 de magazine fizice si site-urile lor, a caror lista poate fi consultata/verificata pe site-ul marcii (www.ray-ban.com/southeasteurope/store-locator). Pe pagina online, consumatorii sunt sfatuiti sa caute sigla oficiala „Distribuitor Autorizat Ray-Ban” in magazinele pe care le viziteaza.

Report Fakes!

Luxottica Romania pune la dispozitia consumatorilor date de contact speciale pentru transmiterea de informatiisi rapoarte privind situatiile de contrafacere de produse pe care le identifica in mediul online –site-uri care comercializeaza produse Ray-Ban contrafacute sau care utilizeaza in mod abuziv sigla/imaginea marcii Ray-Ban pe www.ray-ban.com/southeasteurope/report-fakes

Luxottica Group S.p.A. (www.luxottica.com) este lider in proiectarea, fabricarea si distributia de ochelari cu modele la moda, de lux si sport. Portofoliul companiei include marci brevetate precum Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples si Alain Mikli, la care se adauga marci licentiate ce includ Giorgio Armani, Burberry, Bvlgari, Chanel, Dolce & Gabbana, Michael Kors, Prada, Ralph Lauren, Tiffany & Co.  si Versace.

Reteaua globala de distributie cu ridicata a grupului acopera 130 de tari si este completata de o retea de vanzare extinsa cuprinzand peste 7.000 de magazine, cu Lens Crafters si Pearle Vision in America de Nord, OPSM si Lens Crafters in zona Asia-Pacific, GMO in America Latinasi Sunglass Hut la nivelmondial. Cu aproximativ 78.000 de angajati, in 2015, Luxottica a anuntat vanzari de peste 9 miliarde de euro.

Mai mult in LegislatieConturi, Contrafaceri


PUBLICITATE: