Credit: Neumarkt / Youtube
Cea mai recenta campanie lansata de Neumarkt®, parte din portofoliul HEINEKEN Romania, vine ca un raspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricand, in aceasta perioada plina de provocari.
AdPlayers. info
Cea mai recenta campanie lansata de Neumarkt®, parte din portofoliul HEINEKEN Romania, vine ca un raspuns la nevoia de solidaritate pe care fiecare dintre noi o resimte, mai mult ca oricand, in aceasta perioada plina de provocari, anunta autorii celei mai recente campanii.
Potrivit reprezentantilor de comunicare, prin puterea cuvintelor si a gesturilor, Neumarkt® deschide conversatia si invita romanii sa isi exprime recunostinta si gandurile bune pentru toti cei care, prin activitatea lor de zi cu zi, sau prin gesturile lor mai mari sau mai mici, fac ca aceasta perioada sa devina mai usor de parcurs.
,,Neumarkt® este recunoscut pentru directia in care comunica, mesajele brandului avandu-i in prim plan pe barbatii cum trebuie” spun autorii campaniei. ,,In aceasta perioada, este posibil ca multi dintre acestia sa se simta mai putin cum trebuie, iar asta pentru ca nu pot sa ia parte la eforturile celor din prima linie. Astfel ca, prin aceasta campanie, Neumarkt® ii incurajeaza sa dea dovada de implicare oferindu-le sansa tuturor celor care doresc sa isi exprime aprecierea pentru aceia care depun eforturi in aceste vremuri dificile. Pentru ca recunostinta poate fi cea mai buna sursa de optimism”.
Iulia Munteanu, Brand Manager Neumarkt®: „Neumarkt® intelege faptul ca si aprecierea le da putere oamenilor sa mearga mai departe. Vorbim despre oameni a caror implicare este esentiala pentru bunul mers al lucrurilor. Cea mai recenta campanie da voce mesajelor de multumire ale romanilor pentru toti cei care contribuie, sub orice forma, la depasirea situatiei actuale, cu speranta ca toate gandurile bune adunate in timpul campaniei vor deveni o sursa de energie pozitiva pentru ei. In final, speram ca aceasta initiativa sa devina un val colectiv de optimism, care sa ii ajute pe romani sa se simta impreuna in aceasta lupta.”
Fiecare roman ia parte, intr-un fel sau altul, la buna functionare a lucrurilor, chiar si in acest context dificil. De aceea, Neumarkt® le ofera consumatorilor sansa de a multumi cum trebuie tuturor pentru solidaritate, pentru implicare si pentru generozitate. Pana la urma, binele comun este adus de fiecare gest individual.
Consumatorii care doresc sa se implice in campanie se pot alatura initiativei #SpuneMultumesc, care are loc pe pagina oficiala de Facebook Neumarkt®. Prin chatbot-ul disponibil in aplicatia de Messenger, Neumarkt® le ofera celor din mediul online posibilitatea de a sustine initiativa si ii ajuta sa isi personalizeze mesajul de apreciere. Dupa selectarea unui template si redactarea propriu-zisa a mesajului, acestia il pot semna si distribui pe pagina personala de Facebook, ca postare sau story, sub hashtag-ul #SpuneMultumesc. Pentru o nota si mai personala, consumatorul poate eticheta persoana careia doreste sa ii transmita aprecierea in mod public.
Sub umbrela Un multumesc cum trebuie tuturor oamenilor puternici!, Razvan Simion, Dani Otil, Calin Chirila isi exprima recunostinta si aprecierea tuturor celor care isi aduc contributia in aceasta perioada dificila. Abordarea este emotionanta, dar optimista, iar rezultatul este un mesaj de recunostinta colectiv pentru toti cei care, prin contributia individuala, ne dau incredere ca putem depasi cu succes aceasta perioada.
Pentru ca mesajul sa ajunga la cat mai multi oameni, in campanie este implicat si Bogdan Anicescu, unul dintre cei mai cunoscuti interpreti in limbajul mimico gestual din tara, familiar si apreciat de romani pentru implicarea sa in comunicarile oficiale din ultima perioada. Mai mult decat atat, initiativa Neumarkt® de a-l implica pe Bogdan in aceasta campanie este un semn de multumire si recunostinta pentru eforturile pe care le depune in aceasta perioada. El este unul dintre romanii care merita Un multumesc asa cum trebuie din partea tuturor.
In plus, Razvan, Dani si Calin continua conversatia initiata in primul spot TV si lanseaza si provocarea consumatorilor, printr-un al doilea spot, prin care indruma oamenii sa se alature initiativei #SpuneMultumesc, prin transmiterea de mesaje de apreciere tuturor celor care fac eforturi pentru ca lucrurile sa functioneze chiar si in aceasta perioada si care ne ajuta sa privim spre viitor cu mai mult optimism. Invitatia celor trei vine ca o continuare a primului spot TV si ii incurajeaza pe consumatori sa isi concretizeze mesajul in mediul online.
Campania se desfasoara in perioada mai-iunie, atat prin spot-uri TV dedicate, cat si prin intermediul campaniei online #SpuneMultumesc, dar si prin folosirea unor outdoor-uri mobile, pe care vor fi difuzate mesajele de multumire ale consumatorilor, in marile orase din tara.
Spot-ul TV poate fi vizionat pe youtube, aici:
Spot-ul TV cu invitatia celor trei personalitati catre pagina de Facebook Neumarkt® poate fi vizonat aici:
Neumarkt® face parte din familia berilor Pils Dortmunder, caracterizate de o amareala usor aspra, foarte reprezentativa pentru berile nord-germane. Brandul face parte din marcile nationale si locale de bere din portofoliul HEINEKEN Romania.
Mai mult in Campanii, Conturi,