(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Propaganda si Radio Guerrilla au lansat recent o noua campanie ce isi propune rescrierea Mioritei si promovarea matinalului “Guerrilla de Dimineata”, anunta oficialii intr-o comunicare remisa AdPlayers.
Campania „Rescrie Miorita! Foloseste-ti oaiele!”, este in plina transhumanta pe TV, radio, presa scrisa, Internet, indoor advertising (OOPS si acces press), BTL, plus gingle-uri si promo-uri originale pe Radio Guerrilla, mai anunta agentia.
Promovarea, spun autorii, este o continuare a precedentei productii „The Good, The Bad & The Ugly”, avandu-i ca protagonisti pe realizatorii matinalului Guerrilla: Dobrovolschi, Liviu Mihaiu si Craioveanu. Cei 3 pastori Guerrilla propun acum, spune agentia de publicitate, o reinterpretare a celebrei balade Miorita adaptate situatiei din prezent.
Pe scurt, concursul „Rescrie Miorita!” invita zilnic ascultatorii sa trimita propria lor versiune a unei strofe din celebra balada. Castigatorii fiecarei zile sunt inzestrati cu cate o mitoasa si o cusma antiresemnare roz si intra in direct la Radio Guerrilla, mai sustin autorii campaniei.
Dan Amariei, Deputy Creative Director Propaganda si Copywriter al campaniei explica legatura Mioritei cu campania radio Guerrilla: ““Miorita” este balada care, din pacate, a inspirat poporul roman din cele mai vechi timpuri. A devenit, asa cum se stie, motivul-cult al acestei natii. Din pacate, pentru ca, atunci cand suntem pusi in fata unui pericol, reactionam cum nu se poate mai gresit: plecam capul, ne resemnam, lasam raul sa isi vada de treaba”.
“Radio Guerrilla instiga, in aceasta primavara, la antiresemnare!”, sustine creativul. Cine vede probleme in societate (mizerie, indiferenta, bataie de joc), suna la Radio Guerrilla, iar cei 3 baci eroi vor incearca sa le rezolve. Ideea campaniei este : «Nu mai sta cu mainile in san, nu te mai lamenta, ia atitudine!“.
“Problemele zilnice, minore sau majore, tratate de obicei cu resemnare, sunt si ale noastre, ale tuturor celor care le suntem partasi”, spune Adrian Popescu, Director de Marketing Radio Guerrilla. „Radio Guerrilla “colecteaza” aceste situatii, le aduce la cunostinta tuturor, ia atitudine publica si indeamna la antiresemnare”.Adrian Popescu intareste si el legatura cu „oaiele” Mioritei. “Despre romani se spune ca sunt mioritici, adica in fata unei probleme care ar putea fi tratata combativ, acestia, precum ciobanasul moldovean din Miorita, pleaca capul si se resemneaza in loc sa actioneze, in loc sa demonstreze ca are si ca poate sa-si foloseasca...oaiele. Radio Guerrilla vrea sa “rescrie” Miorita. Adevaratii ciobanasi Dobro, Mihaiu si Craio, conduc lupta antiresemnare declansata de Radio Guerrilla”.
AdFile
Advertiser: Radio Guerrilla
Calin Husar – Director General
Adrian Popescu – Director de Marketing
Agentie: Propaganda
Dan Amariei, Deputy Creative Director,
Vlad Bojan - Art Director,
Dan Moldovan - Creative Director,
Simina Leotescu - Strategic Planner si
Sonia Vlad - Account Manager
AdPlayersFile
Infiintata in 2003 si avand o echipa de peste 30 de oameni, potrivit companiei, Propaganda este o agentie de publicitate independenta care ofera servicii full service si creative marketing, asa cum numeste echipa abordarea globala a solutiilor de comunicare pentru fiecare client in parte.
In portofoliul de clienti ai agentiei de publicitate Propaganda se numara Friesland (Dots, Napolact), Procter & Gamble (Head & Shoulders), Terapia, Centre Ville (ApartHotel, Elite Apartments, Le Bistro), Europarthotel (Bruxelles), Howard Johnson Grand Plaza (Hotel, Avalon Restaurant, Benihana Restaurant, Grand Plaza Forum, Fit Club, Centro Bar & Lounge, Centro Pastry Shop), Shell Gas, Lasselsberger Ceramics (Cesarom, Sanex), Solvay Pharma Romania, Rospotline, Ad Expert, Finans International Leasing IFN, Radio Guerrilla, Cotidianul.
AdPlayersLink
Propaganda intra-n banda Guerrilla (AdPlayers.ro, 3.11.2006)
http://www.adplayers.ro/index.php?id=3&news=1333