QB Promotion a angajat 350 de oameni pentru BTL-ul CokeLive
Luni, 25 Iunie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

QB Promotion a implementat strategia BTL a primei editii a festivalului CokeLive care s-a desfasurat pe Insula Lacul Morii in perioada 22-23 iunie in Bucuresti, anunta oficialii agentiei de comunicare “sub linie” (non-media n.r.) .

Potrivit sursei, strategia BTL pentru CokeLive care a inclus activitati de recreere si refreshment, brandingul si settingul au urmarit campaniei de comunicare “Sete Coca-Cola de muzica!”. Reprezentantii QB sustin ca aproximativ 350 de persoane au fost implicate in implementarea proiectului si buna derulare BTL. Au fost oferite numeroase premii (tricouri si CD holdere) in cadrul jocurilor organizate la patinoar si Coke 360.

QB Promotion va mai implementa pentru Coca-Cola in acest an, Patinoarul de gheata sintetica de la Mamaia (a doua editie), Caravana Voltaj, activarile din baruri si terase la nivel national care comunica evenimentele muzicale.

AdPlayersFile QB Promotion & Advertising

Potrivit companiei, QB Promotion & Advertising se pozitioneaza ca o agentie BTL si dezvolta pentru clientii sai evenimente speciale, targuri si expozitii, activari si promotii, evenimente de companie si servicii de comunicare integrata.

Printre clientii agentiei se numara Coca-Cola, Masterfoods, Centrul Comercial Orhideea, Centrul Comercial Feeria, Centrul Comercial Esplanada, Centrul Comercial Colentina, Centrul Comerial TOM, Centrul Carrefour Brasov, Wizrom, Kiss FM, Hat-Samsung, Brinkers, Cushman & Wakefield Activ Consulting, Domo, Okaïdi, Paladin Management.

AdFile

Titlu: CokeLive

Companie: Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania

Loredana Christopoulos – Junior Brand Manager si

Stefan Mocanu – Events Executive

Ionut Lefter – National Events Coordinator,

Mihaela Daminescu – Events Coordinator,

Agentie BTL: QB Promotion:

Cristina Berar - Account Director,

Sorana Chitimia – Account Manager,

Adrian Pantaru - Account Executive,

Sorana Ene – Production Manager,

Nicolae Rotaru – Project Manager,

Andrei Baroiu – Field Executive.


PUBLICITATE: