Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016

Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
„Romanians celebrate” care il celebra inca din 2001 pe Constantin Brancusi.

adplayers. Iulian Toma

Decorarea unei aeronave Tarom in 2001 a fost o premiera in Romania din toate punctele de vedere, a declarat in exclusivitate pentru adplayers, Dan Valeanu, General Manager la A&M International, cu 23 de ani de expertiza in productie pe piata de publicitate despre unicitatea proiectului pe piata de productie in publicitate.

"Tema a fost „Romanians celebrate”. „A fost necesar sa studiem materialele, dar si tehnologia de aplicare pentru a ne asigura ca decorarea va rezista conditiilor atmosferice specifice. Am colaborat cu reprezentantii internationali 3M si am avut la dispozitie doar 12 ore atat pentru pregatirea echipei A&M de catre 3M, cat si pentru efectuarea decorarii. Totul a trebuit executat perfect nemaiexistand sansa corectiilor, avionul avand un program strict de zbor.” adauga managerul.

6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe

 „Cu aproximativ  6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de POSM/display-uri si semne luminoase complexe, compania a investit peste 5 milioane de Euro pentru a fi la zi cu exigentele de produse si servicii de ultima generatie oferite nu doar in Romania, ci si partenerilor dinMarea Britanie, Franta, Germania si Suedia” a declarat in exclusivitate pentru adplayers Dan Valeanu.

Infiintata in 1993, A&M International este unul dintre pionerii si participantii importanti la dezvoltarea industriei de publicitate din Romania de dupa ’89. Compania ofera solutii inovative complete pentru publicitatea outdoor si indoor:  print digital outdoor & indoor, proiecte speciale outdoor &indoor, semne luminoase, display-uri premium HORECA & retail, executii „shop-in-shop”, mobile shops si branding auto.

De curand, compania si-a relansat site-ul oficial,ami.ro unde, cei interesati pot descoperi capabilitatile, serviciile si produsele. Noul ami.ro prezinta peste 200 de imagini cu obiecte si proiecte fotografiate in faza de implementare. In ton cu importanta canalelor de socializare pentru clientii companiei si investitorii in comunicare, pe conturile Facebook si LinkedIn echipa A&M publica periodic noutati despre proiectele realizate.

Potrivit managerului, in cei 23 de ani de activitate pe piata romaneasca, A&M International a livrat in tot acest timp proiecte de marketing si comunicare vizuala pentru clienti de top precumVodafone, Samsung, BAT, Bergenbier, Metro, JTI,  P&G, Pepsi, Orange, Leroy Merlin, Nestle, Mega Image, ING, HONDA, Albalact, Altex si multi altii.

Echipa de 75 de oameni

Cei peste 75 de specialisti experimentati acopera toate etapele productiei„in-house” pe o suprafata de peste 3500 metri patrati ai fabricii A&M International. „Suntem foarte mandri de oamenii talentati si de tehnologiile de inalta clasa ce ne definesc ca una dintre cele mai avansate companii din industria productiei publicitare” adauga Dan Valeanu.

La capitolul servicii, A&M ofera solutii complete: asistenta tehnica in dezvoltarea produsului, design industrial, proiectare, productie, ambalare, implementare si logistica. Certificarile ISO 9001, ISO 18001 si ISO 14001 stau marturie preocuparii companiei pentru controlul calitatii, respectarea termenelor de livrare, sigurantei la locul de munca a angajatilor sai si protejarea mediului.

„In curand, va fi implementat un nou instrument de management al productiei cu scopul de a monitoriza cursivitatea procesului de productie si a controlului calitatii cat si pentru optimizarea termenelor de livrare”, mai spune managerul A&M.

„ Directia de viitor sta in abilitatea noastra si a clientilor nostri de a crea parteneriate si a comunica in ambele sensuri pentru a gasi impreuna solutii remarcabile. Clientii externi si de top din Romania viziteaza fabrica noastra si apreciaza experienta, dotarile tehnologice precum si capacitatea noastra de comunicare pentru a dezvolta si produce impreuna produse cu un raport optim calitate/ pret”, mentioneaza Dan Valeanu.

La 23 de ani de activitate pe piata, Dan Valeanu trece in revista, pentru adplayers, cateva dintre cele mai inedite proiecte produse si implementate de echipa A&M International, unele unicat in Romania, asa cum a fost spre exemplu decorarea unei aeronave Tarom, cu tema "Coloana Infinitului" de Brancusi.

Magazinele Samsung

„Suntem unul dintre furnizorii si partenerii  Samsung pentru care producem o gama variata de display-uri premium si implementam proiecte de amenajare completa a magazinelor dedicate Samsung locate in mall-uri. Pentru aceste proiecte de amenajare am preluat spatiul de la zero si am realizat proiectarea si executarea lucrarii de la sapa pana la tavan, proiectarea si montarea instalatiilor de detectare & stingere a incendiilor, a instalatiilor electrice si a corpurilor de iluminat, montarea vitrinelor, productia tuturor obiectelor de mobilier si display-uri.”


Rebranding-ul magazinelor Baumax in Leroy Merlin in 2009 – 2011

Un proiect de succes este rebranduirea magazinelor Baumaxx in Leroy Merlin, proiect care a inceput in 2015 si continua in 2016. A&M a produs o parte dintre casetele luminoase Baumaxx, casete de dimensiuni uriase de 300 de metri patrati, in 2009 – 2011.

„Ineditul acestui proiect consta in faptul ca am constatat ca nu au fost necesare reparatii sau remedieri ale elemenentelor de structura, ale instalatiilor electrice si ale ledurilor. Pentru aceste locatii am schimbat doar posterele cu noul logo cu toate ca au trecut deja 6 ani de la instalarea casetelor luminoase.”

Expozitia „Comorile Chinei” 2014: 

„Am fost selectati sa producem si sa amenajam in totalitate expozitia <<Comorile Chinei>> pe o suprafata de 600 de metri patrati fara a afecta podeaua si peretii Muzeului National de Istorie. Am produs si instalat podeaua, toate panourile si vitrinele exponatelor. Noua podea a fost conceputa astfel incat sa fie instalata pe podeaua muzeu fara fixare. Am produs suporturi pentru diverse exponate pentru a le proteja 100%, valoarea lor fiind inestimabila. Totul a trebuit produs si instalat la perfectie de la inceput, corectarile nefiind usor de facut – sistemele de securitate blocand accesul la exponate pe tot parcursul expozitiei.”

Productia materialelor si decorarea unei flote de 600 de masini la nivel national

In 2014, un alt proiect interesant semnat de echipa A&M International a fost decorarea flotei Metro de peste 600 de masini care s-a realizat in termen de o luna in 24 de filiale la nivel national si reprezinta un alt exemplu de proiect amplu implementat cu succes. 

Proiectul special outdoor Chappi, 2008

„A fost printre putinele proiecte care contineau elemente in miscare din Romania; am produs o extensie cu un mecanism de miscare al urechilor cainelui Chappi care a functionat continuu pe tot parcursul celor 3 luni ale campaniei de promovare.”

Lansarea Vodafone in Romania, 2006:

„Am fost selectati sa printam toata campania outdoor de peste 25.000 de metri patrati pentru lansarea Vodafone in Romania in doar 2 saptamani, ceea ce a reprezentat o performanta remarcabila pentru acea perioada.”

 

Mai multe lucrari din portofoliul A&M International pe ami.ro, facebook sau linkedin

Mai mult despre A&M International

Mai mult in
Business
, adplayers report


PUBLICITATE: