Intrebata la cat s-ar putea ridica nivelul investitiilor in marketing si comunicare al magazinului online, Andreea Mihai a spus ca acesta ramane confidential. Surse din piata estimeaza insa ca bugetul s-ar putea ridica la peste 150.000-200.000 de euro.
Potrivit oficialului Carrefour, desi confidentiala, tinta de business de la momentul lansarii (15 aprilie ) si pana astazi a fost in line cu asteptarile propunse. „De la lansarea de pe 15 aprilie si pana azi, suntem in linie cu ne ne-am propus si avem mari sperante in continuare” a mai spus Andreea Mihai.
In topul cantitativ al vanzarilor online cu livrare la domiciliu, directorul de marketing Carrefour Romania estimeaza lichide, fructe, legume si detergenti, iar in cel valoric apa, scutece, cafea, hartie igienica, dar si banane.
„Platforma de comert online cuprinde in acest moment aproximativ 10.000 de produse, cu 3.000 mai multe decat la lansarea sa in urma cu 3 luni. Lucram in mod continuu la extinderea gamei de produse puse la dispozitia clientilor nostri.” a afirmat Radu Butufei, Director E-Commerce al Carrefour Romania.
Carrefour Online este un proiect de mare anvergura care a antrenat echipe din arii diferite de specializare, timp de un an si jumatate.
In Romania, Grupul Carrefour numara 121 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 69 de supermarket-uri „Market”, 28 de magazine de proximitate „Express” si 1 website de comert online: www.carrefour-online.ro.
Mai mult in Conturi