(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Renault a lansat la inceputul lunii iunie campania promotionala Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi pentru motoarele dCi de la Renault. Indicativul dCi reprezinta motorizarile diesel al producatorului auto francez.
Exportata si in restul regiunii“Nu a fost un pitch. A fost un proiect care a convins la prezentare”, a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu, Director de Creatie la Publicis. „De data asta a fost o selectie Renault dintr-un AdReview pe care il face clientul saptamanal si mai apoi lunar. Campania pentru dCi a fost o propunere Publicis Romania care a placut si care ar urma sa fie exportata si in restul regiunii”.
Campania este on air si dureaza aproximativ 3 saptamani. Potrivit agentiei, brieful pentru campania al carei principal element este spotul TV a constat in sublinierea cat mai simpla si de impact a faptului ca motoarele dCi au un consum foarte mic de motorina.
„Primul lucru interesant este ca suntem la a treia campanie Reanult dezvoltata pentru Publicis Romania, din decembrie si pana acum”, sustine directorul de creatie al agentiei de publicitate. “Am avut o campanie in decembrie care a luat si Bronze Effie. Ulterior am avut un pitch regional, in urma caruia am dezvoltat o campanie in Europa Centrala si de Est, iar acum avem a treia campanie”.
Conform autorilor spotului, un sofer de Renault dCi nu are ce cauta la o pompa obisnuita de carburant. Pentru el s-au inventat "pompitele" care, dupa cum spune agentia, sugereaza evident, consumul foarte redus de combustibil. Spotul a fost filmat in Bucuresti, sub podul Grant.
Productie sub 50.000 EUR
Legat de bugetul de productie, Capanescu, spune ca spotul poate fi inscris in festivaluri de publicitate pentru reclame cu bugete reduse, potrivit sefului de creatie, acesta fiind unul sub 50.000 EUR. Capanescu afirma ca spotul a fost facut in 5 zile, de la prezentare pana in momentul in care a fost difuzat.
"Suntem foarte incantati de spotul pe care l-am facut impreuna cu Publicis si modul in care acesta comunica mesajul dorit, in special in conditiile in care a fost realizat in timp record", a declarat Claudia Rosoga, Advertising Manager la Renault Romania.
AdFile
Advertiser: Renault
Rafael Treguer – Marketing Director,
Claudia Rosoga – Advertising Manager
Dora Pasare – Brand Manager Renault
Agentie: Publicis Romania
Catalin Albu – Account Director
Razvan Capanescu – Creative Director,
Raluca Bararu – Art Director,
Dan Frinculescu – Copywriter,
Camelia Efrimov – Producator AV
Sebastian Kramer, regizorul si DOP-ul