Daca grupul Renault exporta Dacia, Publicis Romania a exportat comunicarea pentru seria limitata Miss Sixty Renault Twingo in Olanda. Cu un spot semnat de Publicis Conseil, campania a fost realizata in luna decembrie si a inclus mai multe componente dezvoltate local.
Comunicarea pentru piata romaneasca a inclus mediul digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale si adaptarea spotului realizat de Publicis Conseil.
Cu rol important in abordarea si ulterior exportarea campaniei locale, componenta interactiva a comunicarii a avut drept principal obiectiv introducerea noului Twingo in conversatiile publicului-tinta, si directionarea audientei catre site-ul dedicat campaniei, www.renault-twingo.ro .
Potrivit agentiei, site-ul renault-twingo.ro a inregistrat mai mult de 62.000 de vizitatori unici intr-o luna, peste 7.000 de quiz-uri si a depasit 1.700 de recomandari. Profilul campaniei pe Facebook a inregistrat la randul sau mai mult de 17.300 de vizualizari, si a contabilizat mai mult de 850 de like-uri.
Echipa Publicis Romania care s-a implicat in campanie i-a avut in componenta pe Razvan Soare – Copywriter, Bogdan Nestor – Art Director, Razvan Capanescu – Creative Director, Kati Szasz – Account Manager, Victor Maier – Junior Account Executive si Catalin Albu - Client Service Director.
Din partea Renault si-au adus contributia Andreea Guinea – Sef Departament Publicitate, Internet si CRM, Ioana Stirbu – Responsabil Internet si CRM, Alina Cornea – Responsabil Publicitate si Mihai Bordeanu – Director de Marketing.