Agentia condusa de Teddy Dumitrescu a castigat cel mai mare trofeu al festivalui de publicitate din Europa Centrala si de Est
adplayers. info
Publicis Romania este “Agentia Anului” la Golden Drum 2016. Agentia de publicitate condusa de Teddy Dumitrescu a castigat cel mai mare trofeu al festivalui de publicitate din Europa Centrala si de Est.
Publicis Romania a obtinut 17 nominalizari si 13 trofee - 2 Grand Prix, 5 Golden Drums, 6 Silver Drums, la care se adauga marele trofeu “Golden Rose”- cea mai ravnita distinctie a festivalului in cadrul caruia au participat 26 de tari.
Campaniile premiate si nominalizate au fost realizate pentru: Carrefour (4 trofee), Oppo, FIA&ACR, Arcub, Plantam Fapte Bune in Romania, Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa” & WWF Romania, Dacia.
“ Toate cele 7 campanii au fost premiate, in aproape toate categoriile in care au fost inscrise. Sunt, de asemenea, extrem de fericit pentru rezultatele din zona digitala, deja o traditie sustinuta de succesul repurtat in ultimii ani impreuna cu Nurun, agentia digitala, parte a Publicis Groupe Romania.”vJorg Riommi, Chief Creative Officer – Publicis Romania
Tot in acest an, Publicis Romania impreuna cu Nurun au obtinut alte 43 de trofee si 16 nominalizari la festivalurile: Cannes Lions, D&AD, New York Festivals, Effie Awards, Art Directors Club of Europe (ADC*E), AD Stars, Fibra Awards.
In plus, rezultatele de la Cannes Lions din acest an au adus agentiei Publicis Romania locul 1 in reteaua Publicis Worldwide din Europa Centrala si de Est si locul 4 la nivel mondial, dupa agentiile Marcel Paris, Publicis Italia si Duval Guillaume Belgia.
Creat in anul 2004, Golden Drum, festivalul Noii Europe, este unul dintre cele mai mari si importante evenimente de advertising, ce premiaza si aduce laolalta creativitatea a peste 37 de tari si culturi diferite, din Austria pana in Rusia, din Israel si pana in Turcia.
Mai mult in Festival,