Publicis Dialog cu branduri Cristalex
Luni, 12 Iunie 2006

( AdPlayers.ro Irina Toma irina.toma@adplayers.ro )

Publicis Dialog cu branduri CristalexDupa o licitatie desfasurata in aprilie, agentia Publicis Dialog parte a grupului Publicis Romania, a castigat, o parte din brandurile din portofoliul Cristalex - unul din cei mai importanti importatori de bauturi spirtoase de pe piata romaneasca, potrivit agentiei. Din echipa de evaluare a licitatiei a mai facut parte si Mihai Scortea - Director de Marketing, Cristalex.

Un an la Publicis Dialog

Publicis Dialog va dezvolta timp de un an de zile, servicii de ATL, BTL si PR pentru unele dintre cele mai cunoscute branduri de bauturi din lume: Absolut (BTL), Teacher’s, Jim Beam, Campari, Fernet Branca si Laphroaig.

Publicis Dialog cu branduri Cristalex“Ne bucura mult castigarea acestui cont unde avem o relatie de colaborare unica bazata pe profesionalism si incredere”, a declarat Radu Luca, Client Service Director la Publicis Dialog. „ Fiecare brand are un specific propriu extrem de provocator, lucru care ne stimuleaza permanent creativitatea”, adauga Luca.  

Conform agentiei, printre evenimentele de succes pe care le-a organizat de curand pentru brandurile companiei Cristalex, se numara: evenimentul de lansare pentru ABSOLUT APEACH si seria de activari on trade, in 10 orase, pentru brandul Jim Beam.

Autorii

Echipa Publicis Dialog care lucreaza pentru brandurile Cristalex este alcatuita din: Radu Luca – Client Service Director, Oana Baractaru - Account Manager, Cristina Irod - Account Manager, Joaquin Bonilla - Creative Director, Davide Strinna - Senior Art Director, Iulian Marinescu – Art Director si Paul Tanicui - Senior Copywriter.

Publicis Dialog este o agentie specializata de BTL si marketing services constituita ca parte a grupului Publicis Romania. Potrivit oficialilor agentiei, printre conturile importante ale acesteia se numara: Philip Morris (Marlboro, LM, Parliament, Next), Danone, Delta, P&G, CBR (Timisoreana, PERONI), Renault.


PUBLICITATE: