Pentru a arata diversitatea si traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea carora au folosit tehnologia CGI. Executiile includ produse care inglobeaza cel mai bine ADN-ul de brand Freshful, pentru ca ele reprezinta prospetimea recunoscuta a bunatatilor Freshful dar si un univers de game care merg dincolo de ingredientele ultra-fresh: banana, painea, berea si samponul.
AdPlayers. info
Prospetimea chiar vine la tine! Noua campanie Freshful de la eMag si Jam Session Agency.
De la bunatati la necesitati, indiferent ce e trecut pe lista de shopping, Freshful aduce la usa clientilor sai produse de la sute de producatori locali si internationali. Cu Freshful, cumparaturile saptamanale se realizeaza extrem de usor. Clientul alege, plaseaza si primeste in intervalul orar selectat. Simplu, prospetimea chiar vine direct acasa.
Pentru a arata diversitatea si traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea carora au folosit tehnologia CGI. Executiile includ produse care inglobeaza cel mai bine ADN-ul de brand Freshful, pentru ca ele reprezinta prospetimea recunoscuta a bunatatilor Freshful dar si un univers de game care merg dincolo de ingredientele ultra-fresh: banana, painea, berea si samponul.
Spot generic - https://www.youtube.com/watch?v=7Ic5JsF-dp4
Spot banana - https://www.youtube.com/watch?v=4yV_j1l4KtQ
Spot bere - https://www.youtube.com/watch?v=3YuoUZ-9yHA
Spot paine cu maia - https://www.youtube.com/watch?v=Fd249Kk8Z5U
Spot sampon - https://www.youtube.com/watch?v=mwNc1wDmoD0
Miscandu-se pe ritmurile si versurile readaptate ale melodiei Fetite dulci ca-n Bucuresti, produsele sunt surprinse cu ajutorul dronelor, pe strazile din Bucuresti, integrandu-se agil prin traficul capitalei, pe drumul lor de la Depozitul Freshful la casele clientilor.
“Pentru noile executii video am folosit CGI cu scopul de a construi o experienta virtuala imersiva pentru consumatorii Freshful. Tinand cont de faptul ca nevoia senzoriala de a mirosi si vedea alimentele achizitionate a existat mereu, fiind principala bariera in achizitia produselor proaspete din online si ca, in cazul Freshful, nu exista un contact fizic direct intre clienti si produse, ne-am dorit sa cream o conexiune emotionala cu acestia prin intermediul produselor noastre.
Suntem mandri de aceste videos pe care le-am conceput si realizat alaturi de Jam Session Agency si care vor fi difuzate in perioada august-octombrie in mediul online” a spus Anca Leopea, Marketing Manager - Freshful by eMAG.
"Dubele reprezinta elementul recognoscibil Freshful, iar modul in care una dintre acestea a fost surprinsa in noile spoturi video, livrand produse pe strazile din Bucuresti si pastrand "lantul frigorific", reitereaza intr-un mod creativ ideea prospetimii de la sursa la client" spune Adina Enache, Brand Manager , Freshful by eMAG.
"Ne-am dorit sa personificam esenta brandului si sa transpunem literalmente prospetimea pe strazile Bucurestiului. Daca ar fi sa traducem vizual line-ul campaniei si ce inseamna ca prospetimea vine la tine, ar insemna sa vedem zi de zi la semafor unul dintre produsele Freshful supradimensionate si pe 4 roti" – Gabi Coman, Senior Copywriter, Jam Session Agency, agentia autoare a creatiei.
"Atunci cand va intalniti cu o dubita Freshful prin oras imaginati-va ca in spatele usilor de metal sunt chiar miile de articole pe care clientii le comanda. A fost distractiv sa ne imaginam acest vehicul jucaus care iti arata chiar asta: esenta serviciului. Acel produs pentru care nu mergi nicaieri, pentru ca strabate el tot traficul ca sa vina la tine" – Alina Nechita, Senior Art Director, Jam Session Agency.
Mai mult in Campanii, Retail