Prospero elibereaza un nou Tuborg
Joi, 22 Iunie 2006

Prospero elibereaza un nou Tuborg.Prospero elibereaza un nou Tuborg.Prospero elibereaza un nou Tuborg.Prospero elibereaza un nou Tuborg

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Sub titlul „Tuborg iti elibereaza imaginatia”, Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara. Pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, campania mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa. Contul de media Tuborg este in portofoliul agentiei de media Media Direction.

Potrivit Prospero, curiozitatea consumatorilor a fost starnita cu o campanie de teasing „Ce legatura crezi ca exista intre un atlas mondial si Tuborg?” care a fost difuzata pe 3 posturi de televiziune cu o saptamana inainte de lansarea campaniei promotionale.

Concept

Conceptul campaniei promotionale este situat pe platforma noii campanii de imagine, afirma creativii Prospero. Asa cum in spoturile de imagine personajul Tuborg isi elibereaza persoanele din universul apropiat de prejudecati, de inhibitii, de lucruri care complica inutil viata sau pur si simplu de lipsa de imaginatie, in spotul de promotie acesta isi elibereaza prietenii de cotidian si de o banala vacanta de vara.

“Vara aceasta, Tuborg se serveste cu un atlas alaturi”, spun autorii campaniei, deoarece fiecare sticla TubyCap reprezinta o sansa de a castiga o aventura de 10.000 euro, al carei traseu ti-l stabilesti singur. Ei precizeaza ca, odata cu gasirea semnului busolei sub capacul TubyCap  poti incepe jocul alegerii destinatiei din atlasul mondial.

Spotul TV are trei executii diferite din aceste zone, sugerand prin aceasta multitudinea posibilitatilor de alegere ale consumatorilor Tuborg: pot gusta linistea unei aventuri in bungalourile din Hawaii, limita extrema a unei aventuri pe valurile din California sau pot opta pentru un safari inedit in Kenya.

Autorii

Productia spoturilor a fost coordonata de echipa Prospero formata din: Alexandru Calinescu – Director General, Dan Postolachi – Client Service Director, Cristina Cenuse – Account Manager, precum si de echipa URBB formata din Catalin Ignat –Marketing Director, Roxana Malureanu – Brand Manager, Madalina Mihalcea – Junior Brand Manager in colaborare cu casa de productie Reload Film, sunetul fiind procesat de Yama Studios.

Regia a fost semnata de Bogdan Barbulescu cu Marius Ivascu ca DOP. Filmarile au fost realizate pe timp de noapte si au tinut de la ora 19 pana la ora 7 dimineata, desfasurandu-se pe o terasa din Herastrau.   


PUBLICITATE: