Propaganda si-a luat 9 ani de media
Joi, 28 Septembrie 2006

Propaganda si-a luat 9 ani de media

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Propaganda si-a luat expertiza pe media. Laura Badea (foto), Director de Media la Propaganda face parte din proaspata echipa a agentiei de publicitate careia i s-a mai alaturat, tot de curānd, Bogdan Ioan – Client Service Director si Dan Amariei, proaspat numit Deputy Creative Director. Noile achizitii aduc agentia la o echipa de 27 de oameni.

Laura Badea, Media Director

Ex-Laura Dutescu pentru cine a auzit de ea īnainte sa-i schimbe numele, cu acordul ei, domnul Badea, Laura Badea are o experienta de 9 ani īn media si publicitate si, potrivit agentiei, din functia de Media Director, va superviza managementul conturilor de media ale agentiei.

Ea vine de la Media Direction - specialistul de media din grupul BBDO Romānia, unde a fost Planning & Client Service Director. Laura Badea a coordonat activitatea de media pentru o serie de clienti ca Group Renault (Dacia, Renault, Nissan), Masterfoods Romania, Dr. Oetker, Scandia, Billa.

Bogdan Ioan, Client Service Director

Propaganda si-a luat 9 ani de mediaBogdan Ioan, 28 de ani, (foto), noul Client Service Director a preluat conducerea departamentului de relatii cu clientii ai agentiei. El vine dupa o experienta la conducerea agentiei Proximity Bucharest, unde a evoluat succesiv pāna la pozitia de Director Executiv.

Conform reprezentantilor de comunicare ai Propaganda, experienta profesionala a lui Bogdan include pe langa Proximity Bucharest si organizatiile Banca Comerciala Romana (BCR), Antheus Trading Group si Mercury Promotions. Printre conturile si clientii de publicitate pentru care Bogdan Ioan a lucrat se mai afla banca UniCredit Romania, Pagini Aurii, Yamaha, Dacia-Renault, Hewlett Packart, Masterfoods, Samsung, Impact, Coty.

Propaganda si-a luat 9 ani de mediaDan Amariei - Deputy Creative Director

A treia achizitie, Dan Amariei - Deputy Creative Director la Propaganda spune ca are o experienta de peste 6 ani īn publicitate, acumulata īn cadrul unor agentii precum Ogilvy, Scala J.W. Thompson, Punct Advertising / Arnold Worldwide si Brands & Bears.

Alaturi de echipele din care a facut parte, Dan Amariei spune ca este cāstigatorul unui trofeu Mobius Awards (L.A. – USA) si a unui Gold Effie pentru o campanie Zapp Mobile. Portofoliul sau de clienti mai include Braun, Citroen, Milka, Radio 21, Izvorul Minunilor, Poiana, Fuji Film, Panasonic, Rama, Cif, Domestos, Knorr, Impulse, AXE, Denim, Winchester.

Obiectivele noii echipe

Propaganda spune ca si-a consolidat linia de atac īn principal prin atragerea de oameni cu o experienta de peste 5 ani si rezultate demonstrate īn industrie.

Conform oficialilor agentiei, obiectivele noii echipe vizeaza dezvoltarea si transformarea Propaganda īntr-o puternica agentie full-service care sa ofere solutii complete clientilor sai. Noua etapa, spune agentia, “va porni de la principiile ce au stat la baza fondarii agentiei – pragmatism si solutii traduse īn strategie, creatie si implementare cu rezultate de exceptie pentru clienti”.

AdPlayersFile Propaganda

Īnfiintata īn 2003, conform oficialilor de comunicare ai companiei, Propaganda este o agentie full-service independenta. Avānd la baza principii de business solide, potrivit agentiei, precum si experienta membrilor echipei, Propaganda sustine ca ca ofera servicii de marketing si comunicare integrata bazate pe eficienta, pragmatism si solutii adaptate specificului local.


PUBLICITATE: