In plus, potrivit oficialului, nu exista absolut nicio legatura intre Armada Marketing de la Bucuresti, si firma Armada Advertising din Brasov (n.r. Armada Advertising a fost in semnatura de design initiala a site-ului uraste.ro, semnatura preluata ulterior tot de Armada Marketing).
Contactat de catre AdPlayers pe marginea speculatiilor aparute in media online ca Armada Marketing ar fi acelasi lucru cu agentia Propaganda, Adrian Tuluca managerul companiei de publicitate Propaganda, a declarat:
“In Armada Marketing am aproximativ 5% din agentie, procent din care oricine isi poate da seama cat controleaza aceasta participatie un business al respectivei companii. Asta nu inseamna ca nu cred totusi in rezultatul financiar de la sfarsitul anului si ansamblul deciziilor pe care le ia managementul, cu bune si cu mai putin bune”.
“Cele doua agentii au tot atat legatura intre ele cat are 23 cu Leo Burnett, McCann cu Lowe&Partners sau Graffiti cu DDB, chiar daca fiecare comparatie intre doua companii se face in cadrul aceluiasi grup de comunicare”.
Care este implicarea lui Adrian Tuluca, managerul Propaganda? “Nici o implicare la nivel decizional si strategic, am ajutat doar la fondarea companiei ca actionar minoritar si investitor.
“Nu am de gand sa ma delimitez de actiunile agentiei Armada Marketing, dar nici nu pot spune ca sunt de acord cu toate deciziile strategice care se iau intr-o campanie” a conchis Tuluca. “Campaniile pentru care raspund solidar cu deciziile care se iau la creatie sunt cele de la Propaganda”.
Mai citeste si:
Uraste ne iubeste! Ce spune agentia autoare? Raspunde Armada Marketing.