Promotia „Descopera comorile de sub capacul Ciucas” si-a acordat premiile dupa ce, anul trecut, marca a derulat campania promotionala „Programul de racorire globala”. in 2008, cerbul Cornel a ascuns comori sub capacele sticlelor de bere Ciucas. Campania a fost administrata de Gavrila si Asociatii pentru creatie, Heat International pentru implementarea promotiei la nivel national, Zenith pentru media si Nicola Porter Novelli pentru componenta de PR.
Autorii campaniei au pus iubitorii de bere 3 luni sa „sape” dupa comori, sub capacele sticlelor, iar cinci exploratori norocosi au gasit cele cinci premii in valoare de 10.000 de euro! Castigatorii marelui premiu sunt: Mihai Busuioc (Vaslui), Marian Fratila (Rosiorii de Vede), Cornelia Precup (Zalau), Dumitru Titu (Pitesti) si Daniel Ioan Duma (Arad).
Promotia a debutat pe 15 septembrie a.c. si s-a incheiat la data de 15 decembrie. Premiile puse in joc au constat in produse – 5.000 de baxuri de bere cuprinzand 6 sticle de 2L PET, precum si in bani – cele 5 premii in valoare de 10.000 de euro. Sub fiecare capac al unui produs participant la promotie, cumparatorii au putut regasi mesaje corespunzatoare premiilor acordate, insotite de codul de securitate.
„Suntem deja la cea de-a doua mare campanie promotionala la nivel national”, a spus Andreea Barsan, Junior Brand Manager Ciucas. „Ca si in 2007, anul acesta ne-am dorit sa reinventam spiritul montan pe care brand-ul Ciucas il reprezinta asa ca am venit cu ideea de a ascunde comori sub capacele de Ciucas”.
Campania promotionala Ciucas a fost promovata pe parcursul celor trei luni prin spot TV ai carui protagonisti au fost celebrii folkisti Nicu Alifantis, Mircea Baniciu si Mircea Vintila reprezentativi pentru marca de bere, potrivit autorilor. Spotul Tv a fost completat de materiale promotionale de tip POSM plasate in magazine.